Grote Brand Diemerzeedijk nummer 6 ASD

Auteur Topic: Grote Brand Diemerzeedijk nummer 6 ASD  (gelezen 3032 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Gepost op: 23 november 2005, 23:00:02
(is er een mod die zo vriendelijk wil zijn om de berichten uit het 112 topic even hier heen te plaatsen???http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=10235.1780 )
Op dit moment woed er een grote brand in een loods vol met boten in de winterstalling, diverse eenheden van de brandweer zijn geallermeerd en de politie zet alles af

voor de scannerluisteraars onder ons:

let op de

21 **
22 **
23** serie's

en nog even de algemene freq. voor in de scanner 467.0750

de 2308 (bus) heefthet over een behoorlijke uitslaande brand, de brandweer is met twee ladderwagens en drie tankautospuiten ter plaatse

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Foto Miché

• Forum gebruiker
  • Foto Miché
    • Foto Miché   Brandweer fotografie 112 fotografie Persfotografie
Reactie #1 Gepost op: 23 november 2005, 23:23:28
gaat steeds meer politie naartoe

- Jachthaven Bovendiep
 Diemerzeedijk 6
 Amsterdam

http://www.jachthaven-bovendiep.nl/

Daar gaan weer heel wat bootjes als ik het goed heb staan er veel grote polyester speedboten

twitter : @fotomiche , @regio14nl

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #2 Gepost op: 24 november 2005, 08:11:41
Brand legt loods met schepen in de as
Uitgegeven op donderdag 24 november 2005 om 00:21:50  

(Novum) - Een uitslaande brand heeft woensdagavond een loods met schepen in de as gelegd op de Diemerzeedijk in Amsterdam. Dat meldt de brandweer. De loods is grotendeels verwoest, en waarschijnlijk hebben ook een onbekend aantal schepen schade opgelopen. De brand was rond middernacht onder controle.

Ongeveer 25 brandweerlieden rukten uit. Er zijn geen gewonden gevallen en behalve de rook zijn geen schadelijke stoffen vrijgekomen. De oorzaak van de brand is nog onbekend.

[Copyright 2005, Novum]

VRK Fotografen

• Senior gebruiker
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #3 Gepost op: 24 november 2005, 10:57:50
BR 1 BRAND BOOT AAN KADE DIEMERZEEDIJK 6 ASD 990 554 534 558 583 591 593 056 545 543 531

Veel rook over de weg A10-Oost, door de smalle dijk en die vol stond met voertuigen was de doorgang niet mogelijk.

Dus op de terug weg reed ik nog maar even naar een woningbrand in ZO.

BR 1 BINNENBRAND WONEN OPHEUSDENHOF 372 ZO 544 542 652C

Ook daar was een keuken op de 2de etage uitgebrand.

Jeffrey Koper k3-media
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 24 november 2005, 11:17:52
hmm het scheen een mooi brandje geweest te zijn, maar alsnog jammer dat er (nog) geen fotos zijn

Foto Miché

• Forum gebruiker
  • Foto Miché
    • Foto Miché   Brandweer fotografie 112 fotografie Persfotografie
Reactie #5 Gepost op: 24 november 2005, 11:48:44

Brand legt botenloods in as

Amsterdam - Woensdagavond heeft er een felle brand gewoed in een loods aan de Diemerzeedijk waarin boten werden gestald. De loods is verloren gegaan en ook een aantal boten liepen schade op.
Dat heeft de brandweer van Amsterdam donderdag gemeld.

De brand brak woensdagavond rond 22.45 uur uit. De alarmcentrale van Brandweer Amsterdam kreeg veel telefoontjes van mensen uit de omgeving en automobilisten op de A10 die de vlammen uit het dak zagen slaan.

De brandweer had de brand snel onder controle maar kon niet voorkomen dat de loods verloren ging. Hoe de brand is ontstaan is niet bekend. Er zijn geen gewonden gevallen.
twitter : @fotomiche , @regio14nl

Thijs

• Senior gebruiker
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #6 Gepost op: 24 november 2005, 12:30:04
hmm het scheen een mooi brandje geweest te zijn, maar alsnog jammer dat er (nog) geen fotos zijn

Hoe kan een brand nou mooi zijn?

Jelmer

• Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 24 november 2005, 12:59:03

Als buitenstaander is een brand meestal 'mooi' om te zien. Behalve als er slachtoffers zijn of als het je eigen gebouw is dat in brand staat, dan is het natuurlijk niet zo mooi.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #8 Gepost op: 24 november 2005, 14:06:05

ja dat is opzich een goede vraag waar ik eigenlijk niet zo goed antwoord op kan geven,
weet wel dat er soms mooi uitziende branden zijn
tot dat er iets bij je eigen huis of eigendommen gebeurt, dan is het niet zo mooi meer  :-X

ArieScanner

• Senior gebruiker
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #9 Gepost op: 24 november 2005, 17:05:16
Ik was tp! geen foto's helaas van mijn kant deze keer. Ik werd wakker van die herrie dus dacht ik nou even gaan kijken. Was grote uitslaande bracht, zag er mooi uit vondt ik ;)
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl