Het late alamreren heeft in dit geval er weinig mee te maken of je wel of niet kan meelezen.
9910001
maar je komt er tenminste wel achter dat je gevraagde prioriteit verandert verandert van 1 naar 3 en dat de aanvraag 5 minuten vertraagt. Dat is mooi dat je dat te weten komt, want je kan dat alleen aankaarten waar je achterkomt. En dat zal in dit geval zeker gebeuren.
Een reddingsboot met pech kan altijd (het overkomt ons allemaal: is ons ook menigmaal overkomen). De reactie tijden kunnen kennelijk ook, vind ik ze alleen wat aan de lange kant. Rustig aan naar een bootje in een sneeuwbui die aan lager wal dreigt te geraken daar ben ik het met de kustwacht eens dat het toch beter met enige spoed kan. Je weet toch immers nooit of het bv bootje lek slaat tijdens het aan lager wal raken en dan zou je het best eens flink koud kunnen krijgen. Je moet van het ergste uit gaan, toch?
Controle of je melding er juist op staat kan ook nag na één minuut. Of na een uur. Of de volgende dag.
Weet iemand dit: kan een lichtkrant eigenlijk wel met alle reddende reddingsbrigades met P2000, brandweerop het water inzet meldingen van heel Nederland + die van de KNRM? Kun je daar dan ook door bladeren, net als op de computer? Als dat kan, zouden ze ook een lichtkrant op kunnen hangen bij de kustwacht met alle capcodes (een stuk of 150 schat ik) van de reddende brandweren, KNRM stations en reddingsbrigades.
Henk