Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005

Auteur Topic: Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005  (gelezen 341110 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Jij krijgt nu de volle lading ;) hier probeert de zon door te komen, maar dat is hem nog niet gelukt.... Regent nog een beetje (Agglomeratie-Amsterdam)
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Robin Hundman

  • Gast
Dit was nog voor dat het hagel naar beneden kwam  :-X.

[verwijderd door de admin]


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Lekker donker, ik moest vanochtend ook het licht aan doen in mijn kamer maar nu is het weer lekker licht, alleen regent het nog steeds  ;)
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Gast48368

  • Gast
Het begint hier (Hasselt/ Kampen) al mooi donker te worden  :-X :-\ :-[

Arjan

Ehhh, Arjan, waarschuw me ff als het daar gaat regenen, dan doe ik hier alles ff dicht.... ;D


Gast48368

  • Gast
Dit was nog voor dat het hagel naar beneden kwam  :-X.

 :o :o :o Hoe laat was dat  ???


Robin Hundman

  • Gast
Net 15min geleden, het is onderweg naar Friesland en Flevoland! Het zit op het Ijsselmeer nu!


Gast48368

  • Gast
Net 15min geleden, het is onderweg naar Friesland en Flevoland! Het zit op het Ijsselmeer nu!

 :-X :-X :-X



Ik trek m'n sokken alvast aan  ;D


Robin Hundman

  • Gast


 :-X :-X :-X



Ik trek m'n sokken alvast aan  ;D

 ;D Maar jullie wonen toch wat meer in de buurt van Leeuwarden? Want, ik denk dat het toch over Sneek enzo richting Duitsland gaat.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Ik trek m'n sokken alvast aan ;D

Ik zou je laarzen maar opzoeken.  ;D


Gast48368

  • Gast
;D Maar jullie wonen toch wat meer in de buurt van Leeuwarden? Want, ik denk dat het toch over Sneek enzo richting Duitsland gaat.

Ik zit vlakbij Drachten, da's schuin onder L'Warden. Maar de zon is hier onderhand verdwenen, en het begint hard te waaien....