Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005

Auteur Topic: Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005  (gelezen 340659 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

janneman82

  • Gast
Vraagje zie staan dat de brandweer Laren gekazerneerd was vanacht in de kazerne van hilversum klopt dit? dus die meldingen van hilversum op p2000 zijn er maar een paar :o :o


ajax

  • Gast
Vraagje zie staan dat de brandweer Laren gekazerneerd was vanacht in de kazerne van hilversum klopt dit? dus die meldingen van hilversum op p2000 zijn er maar een paar :o :o

Ja klopt het was echt goed raak in Hilversum op P2000 staat ook dat brandweer Laren naar ziekenhuis Hilversum geweest is. Heb de collega's nog niet gesproken dus weet niet precies wat ze allemaal gedaan hebben in Hilversum


janneman82

  • Gast
Pff vond dat mijn scannertje al behoorlijk tekeer ging vanacht maar dat was dus nog maar een klein aantal. Ja het was goed raak bij het ziekenhuis als ik me niet vergis is dus de beroeps tp geweest en Laren ook :-\ was in iedergeval iets bij de EHBO.


Officiertje

  • Gast
Klopt, Bij ziekenhuis, spoedeisende hulp was flinke wateroverlast. Beroeps en alle vrijwilligers waren daarvoor opgeroepen. Laren is voor kazernering naar Hilversum gekomen. Eerste melding was rond 5 uur. Ik ben om half negen even langs gefietst en waren nog steeds bezig !!


janneman82

  • Gast
en de eerste melding van de dag voor water overlast:0703905 13:11:10 12-08-05 GROUP HV 3 VEENDIJK - N403 1 LOOS WATEROVERLAST BRW Gooi en Vechtstreek ( Loosdrecht ) zullen er vast en zeker nog meer komen als ik zo naar buiten kijk :-X


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
ik hoor op de scanner ook dat voorschoten word geallermeerd!

haarlem ook prio 1 voor een garage
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
hier schijnt het zonnetje
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
nou hier niet :-\ :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


janneman82

  • Gast
En ook de brandweer Hilversum is gealarmeerd voor water overlast:0703451 13:23:20 12-08-05 ALPHA HV 3 REIGERSTRAAT 10 HILV WATEROVERLAST BRW Gooi en Vechtstreek ( Hilversum )


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
hou die regen maar daar wij kunnen hem echt neit gebruiken


*lees heel de inhoud van de herberg is buiten*
flappus  niet elke verandering is een verbetering