17 juni 2006, Grote Brandweeroptocht in Amerongen(Utr.) i.v.m 75 jarig jubileum.

Auteur Topic: 17 juni 2006, Grote Brandweeroptocht in Amerongen(Utr.) i.v.m 75 jarig jubileum.  (gelezen 6060 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jeroen van Lienden

  • Gast
Beste Brandweer-collega’s/vrienden,

Op 31 maart 2006 bestaat de vrijwillige brandweer Amerongen 75 jaar.
Daarom willen wij op 17 juni 2006 een optocht houden voor historische en hedendaagse brandweervoertuigen. Het is dan de bedoeling dat wij minimaal 75 voertuigen op de weg brengen, die een beeld zullen vormen van 75 jaar brandweer. Daarom nodigen wij jullie uit om met onze optocht mee te doen. U kunt zich opgeven via het inschrijfformulier dat u op onderstaande link zal vinden.

http://www.brandweeramerongen.nl/jubileum.htm

Een aantal korpsen zullen wij schriftelijk benaderen, maar omdat het niet te doen om ieder korps in nederland aan te schrijven wil ik op deze manier de korpsen uitnodigen die we niet hebben aangeschreven maar die wel bij ons willen komen.


met vriendelijke groeten

Jeroen van Lienden
postmaster@brandweeramerongen.nl
www.brandweeramerongen.nl




Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #1 Gepost op: 28 november 2005, 21:44:14
Leuk!!  :D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #2 Gepost op: 28 november 2005, 22:45:07
In de kalender  ;)


Jeroen van Lienden

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 18 februari 2006, 20:06:53
Beste collega hulpverleners,

Ik ben nog op zoek naar ongeveer 25 brandweervoertuigen om met onze optocht mee te rijden,
zowel oude als nieuw voertuigen zijn welkom bij ons. We hebben er nu +/- 50, maar omdat we
75 jaar bestaan gaan we voor de 75 voertuigen. Het Amerongse korps rijdt ook bijna altijd door
heel nederland om naar optochten te gaan, dus wij hopen dat jullie nu bij ons ook ons jubileum
komen vieren!!  We ziten mooi centraal in Nederland, dus voor iedereen goed te doen toch?
het inschrijfformulier is nog steeds te vinden op www.brandweeramerongen.nl onder de knop
jubileum in het menu.                        

ik hoop snel van jullie te horen

met vriendelijke groet

Brandweer Amerongen
Jeroen van Lienden


Jeroen van Lienden

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 5 maart 2006, 14:25:03
Collega's

We hebben inmiddels 65 voeruigen bij elkaar, We zijn nog op zoek naar minimaal 10 voertuigen!
Wie doet er mee?

We hebben inmiddels ook bericht gekregen dat er een E-one crashstander aanwezig zal zijn!

klik voor het overzicht van de deelnemers op onderstaande link:

http://www.brandweeramerongen.nl/optocht.htm

of ga naar www.brandweeramerongen.nl  om je aan te melden!

groeten

Jeroen van Lienden


Baz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 110
Onze post hoopt ook aanwezig te zijn met onze oude Commer + MSA! Hoop zelf deze dag ook mee te komen!  ;) ;)
alles op zijn tijd...


Sander Koelman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 189
  • -ALPHA- DHR KOELMAN GRAAG TEL. CONTACT MET DE KAZE
Hoi Jeroen,

Als het goed is heb je onze aanmelding ook al binnen. Of dan zul je m binnekort krijgen. We doen mee met onze trots, een Ford Köhln uit 1952. Zit je al op de 75 voertuigen ondertussen???

Tot 17 Juni!

Sander Koelman
Brandweer Beverwijk


Jeroen van Lienden

  • Gast
Collega's

Ik zit intussen op 66 voertuigen, dus probeer er nog minimaal 9 bij te krijgen.
Het gaat een hele optocht worden, er lopen ook 3 muziekkorpsen mee.
en we zijn bezig om de schoolkinderen mee te krijgen, en dan hun fiets of skelter etc. helemaal
te versieren zodat het iets met de brandweer te maken heeft!
Zo als het er nu uit ziet zal het enorm druk worden, maar das alleen maar leuker.
Ook hebben zijn we bezig om mischien wat demonstratie's op te zetten, b.v. een redding
van een persoon uit een voertuig etc. Dus als er tegen die tijd nog forumbezoekers zijn die tijd
hebben om te helpen bij de demonstratie!?!?! dan hoor ik het graag!!

groeten Jeroen


Jeroen van Lienden

  • Gast
Collega's

we hebben al bijna een optocht van 75 brandweervoeruigen bij elkaar!
We zitten nu op de 71, en ik weet van een paar korpsen dat ze nog komen,
maar het formulier nog terug moeten mailen.
De 75 gaat dus lukken, maar vol zitten we nog lang niet, dus op naar de 100 zou ik zeggen!!!

groeten


Jeroen van Lienden

  • Gast
We hebben de 75 voertuigen bij elkaar!!!
De optocht is in juni, en als nog meer mensen zich willen aanmelden kunnen ze zich
nog steeds aanmelden!!!!!  100 is ook geen probleem!



groeten Jeroen