Nieuw vuurwapen voor de Nederlandse Politie: Walther P99Q-NL

Auteur Topic: Nieuw vuurwapen voor de Nederlandse Politie: Walther P99Q-NL  (gelezen 364832 keer)

0 gebruikers (en 43 gasten bekijken dit topic.

MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #280 Gepost op: 11 november 2009, 21:53:42
Een stuk meer dan jij denkt, helemaal als je er 55.000 stuks koopt  :o  ;)


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #281 Gepost op: 11 november 2009, 23:31:43
Leve de kwantumkorting.

Maar ik vind het wel heel vreemd dat er al wel bekend is hoeveel het wapen moet kosten, terwijl de keuze nog gemaakt moet worden.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #282 Gepost op: 11 november 2009, 23:40:54
Waarschijnlijk is de eerste selectie op prijs al gemaakt, voordat men gaat kijken naar welk wapen er eigenlijk HANDIG is... O0
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #283 Gepost op: 12 november 2009, 00:10:08
Als dat zo is...

heb ik nu al meelij....

:sorry


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #284 Gepost op: 12 november 2009, 06:44:16
Ach ... als het wapen aan het bestek voldoet ... ( of er binnen de redelijkheid van de koffertjesdragers daar binnen valt ) dan is het wapen toch goed?
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #285 Gepost op: 12 november 2009, 06:52:28
Als

( en die goeie ouwe Wim Bosboom van het trosprogramma kieskeurig sprak ooit eens de legendarische woorden: maar als is verbrande turf... )

Als ze eerst naar het prijskaartje kijken, daarna een belachelijke lijst van eisen en wensen samenstellen ( het ideale pistool bestaat namelijk niet) en daarna gaan kijken wat er is, hadden ze net zo goed in volgorde van prioriteit werkend gerust een lading Bergansius revolvers uit het legermuseum kunnen trekken.

And on that bombshell back on topic! ;)


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #286 Gepost op: 12 november 2009, 07:06:58
Als
( en die goeie ouwe Wim Bosboom van het trosprogramma kieskeurig sprak ooit eens de legendarische woorden: maar als is verbrande turf... )

Volgens mij had de bekende TV Teddybeer Bosboom het er over dat AS ... verbrande turf is ...

And on that bombshell back on topic! ;)

Ook al gaat de politie met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet over op de Glock 17 ...  Sinds ik dat ding in (ik geloof) 1995 in mijn handen kreeg ... ben ik er blij mee.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #287 Gepost op: 12 november 2009, 16:08:33
Ook al gaat de politie met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet over op de Glock 17 ...  Sinds ik dat ding in (ik geloof) 1995 in mijn handen kreeg ... ben ik er blij mee.

Koppige stemmers op 't forum in dat geval ;D
Citaat van: Poll
Glock 17: 18 (48.6%)


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #288 Gepost op: 12 november 2009, 21:16:47
struisvogels heb je overal ;)

Maar Diamondback, dit is puur boekhoudkundig. Vaste eenheidsprijs incalculeren zodat je over een vast termijn je afschrijvingen kunt doen, komt het initiele bedrag iets hoger uit? Geen punt, rek je de afschrijving toch lekker op :D Is te zien bij de WP5, die is al lang over z'n afschrijvingstermijn heen....


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #289 Gepost op: 12 november 2009, 21:22:55
Oproep aan de moderators:

Kan de topictitel gewijzigd worden: we kunnen er gerust van uitgaan dat het echt zeker niet een Glock 17 zal worden. Is het handig om het hier gewoon te hebben over het Nieuw Pistool Nederlandse Politie? Lijkt mij de lading van dit topic wat beter te dekken.  ;)

P.S.: uiteraard na afstemming/ goedkeuring met de TS!