Nieuw vuurwapen voor de Nederlandse Politie: Walther P99Q-NL

Auteur Topic: Nieuw vuurwapen voor de Nederlandse Politie: Walther P99Q-NL  (gelezen 364847 keer)

0 gebruikers (en 45 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #970 Gepost op: 4 mei 2013, 14:20:12
Bijzonder Venture, ook wij gaan (mits de vw training dit jaar start) over onze opleidingsuren heen voor dit jaar. Was naar mijn mening ingecalculeerd.....
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #971 Gepost op: 4 mei 2013, 18:26:38
Bijzonder Venture, ook wij gaan (mits de vw training dit jaar start) over onze opleidingsuren heen voor dit jaar. Was naar mijn mening ingecalculeerd.....
Toch wel vreemd enerzijds dat jullie er overheen gaan. Bij ons worden de reguliere uren samengevoegd voor de opleiding. Anderzijds kan je ook zeggen dat de uren in het RTGB minimum uren zijn, dus elk uurtje meer is meegenomen  ;)
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #972 Gepost op: 4 mei 2013, 19:34:52
Voor zover ik weet wordt de omscholing bij ons in Amsterdam gedaan buiten de reguliere IBT uren om. We blijven dus gewoon onze 4 momenten houden dit jaar en volgend jaar. Hier tussen door zijn de omscholingen ingepland.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #973 Gepost op: 5 mei 2013, 12:14:21
Ja ik denk dat ze bij ons ook zo'n constructie hebben gemaakt. Sowieso ga ik er vrijwel elk jaar overheen, behalve de 4 IBT dagen hebben wij ook nog losse momenten voor EHBO (wordt ook gezien als IBT), daar komt dan nog weerbaarheid bij en het nieuwe vuurwapen...  ;)
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #974 Gepost op: 6 mei 2013, 08:02:02
Ik heb begrepen dat er bij ons in de regio, de opleiding nieuwe vw gecombineerd gaat worden met amok. Drie dagen trainen met nieuwe vw dus... goede zaak... O0
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #975 Gepost op: 28 mei 2013, 18:02:41
Vandaag het nieuwe wapen en holster voor het eerst live mogen aanschouwen, en het zag er zeker niet slecht uit. Nu nog 3 weekjes wachten dan mag ik ook kijken hoe ermee te werken valt.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #976 Gepost op: 28 mei 2013, 19:04:12
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1167358 date=1369756961
Vandaag het nieuwe wapen en holster voor het eerst live mogen aanschouwen, en het zag er zeker niet slecht uit. Nu nog 3 weekjes wachten dan mag ik ook kijken hoe ermee te werken valt.

Als in: "Dan wordt ik omgeschoold"? Of mag je er een keer mee schieten?


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #977 Gepost op: 28 mei 2013, 19:07:09
Citaat van: EvEs link=msg=1167375 date=1369760652
Als in: "Dan wordt ik omgeschoold"? Of mag je er een keer mee schieten?
beide  ;)
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #978 Gepost op: 28 mei 2013, 20:08:27
Wij van de nieuwe opleiding zijn sinds vandaag er mee gaan schieten en hebben vorige week het wapen gekregen. Heeft geen zin voor ons om eerst het oude wapen te leren om vervolgens omgeschoold te worden. Wij hebben dus geluk!


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #979 Gepost op: 28 mei 2013, 20:30:02
Pas in 2015  :(