Life liner 2 nu de reserve heli ??

Auteur Topic: Life liner 2 nu de reserve heli ??  (gelezen 5929 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

N9213Q

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 17 december 2005, 19:25:45
Ben ik toch niet met je eens deze keer.... :P



Sar 303 sqn

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 17 december 2005, 20:23:20
En dat ben ik met je eens, we zijn het oneens ::)


Lukas074

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 17 december 2005, 23:13:29
Maar kan dat niet in Nederland, een onderhoudsbeurt? En als de heli defect is, moeten er dan mensen uit Duitland komen om 'm te fixen?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 18 december 2005, 22:18:07
jep dan komen ze uit duitsland vandaan
maarre ik begrijp dat de Lifeline  1 nu buiten gebruik staat?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Sar 303 sqn

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 19 december 2005, 09:29:42
Nee lifeliner 1 vliegt nu met D-HHTS, de PH-EMS is nu weg als het goed is.


Lukas074

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 19 december 2005, 18:12:16
jep dan komen ze uit duitsland vandaan
maarre ik begrijp dat de Lifeline  1 nu buiten gebruik staat?

Maar waarom geen mensen uit Nederland, geen kennis??


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #16 Gepost op: 19 december 2005, 20:03:51
Omdat het duitse helikopters zijn, en er maar vier van in nederland zijn, dus waarom monteurs opleiden in nederland als er maar vier zijn, en ze een reserve heli hebben?

Plus dat de monteurs in duitsland er al zijn. Dus stukken goedkoper allemaal
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Lukas074

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 20 december 2005, 18:23:37
ok dan, duidelijk

Dank je!


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #18 Gepost op: 26 december 2005, 20:15:59
het is normaal in de vliegtuig branche dat mensen uit andere landen de service beurten doen.
Ik heb een kennis en die wordt smorgens vroeg bijvoorbeeld naar parijs gevlogen om iets te doen aan een vliegtuig en als  hij klaar is pikken ze hem weer op. Dat is gewoon daar.
Een andere kennis heeft laatst een maand in spanje een paar fokkers een beurt gegeven.

Als je aan een bepaald toestel wilt werken moet je afteken bevoegdheid hebben. Dus cursussen volgen (zeer pittige( voor elk toestel andere cursussen))  het is voor veel dingen dus de moeite waard om even een monteur uit italie ofzo over te laten komen.


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #19 Gepost op: 26 december 2005, 20:19:38
Is met sommige brandweervoertuigen hetzelfde. de hoogwerker vna leidschendam-voorburg is ook enkele keren naar duitsland gegaan om gemaakt te worden !

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen