Origineel als P2 Nacontrole gealarmeerd. Echter zie ik vaker dat de SIV alsnog met spoed ter plaatse komt als er in het Waterlandse een P2 is. Ik gok dat ze met spoed gaan rijden om de aanrijtijd te verkorten.
De brandweerzorg is inderdaad gegarandeerd, maar de mogelijkheden blijven beperkt. In gevallen dat de SIV én een TAS gealarmeerd worden, zie ik dat de vrijwillige TAS alsnog eerder is ter plaatse is.
De brandweerzorg is gegarandeerd, maar of het beter is? Zo zie ik vaak een P2 dier in nood voor een SIV. Maar met twee man een paard uit een sloot trekken blijft toch meestal niet te lukken, waardoor er een half uur later alsnog een TAS gealarmeerd moet worden.
De diensten op de SIV schijnen ook erg saai te zijn. Je mag blij zijn als je op een dag één keer mag uitrijden.
Daarnaast kan met het nieuwe Pager-systeem precies in de gaten gehouden worden of er een onderbezetting is. Daar kan dus op ingespeeld worden.