Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2798884 keer)

0 gebruikers (en 18 gasten bekijken dit topic.

Surveillanceteam

• Gast
Reactie #8900 Gepost op: 16 november 2014, 09:26:59
Citaat van: FP924 link=msg=1308597 date=1416096623
Zitten er bij jullie 2 man op een Rapid Responder?

Hier maar 1'tje

Vast iemand mee voor opleiding. Zie je wel vaker....

Surveillanceteam

• Gast
Reactie #8901 Gepost op: 16 november 2014, 11:29:35

Shire

• Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • Back to the sixties.
Reactie #8902 Gepost op: 19 november 2014, 12:34:31
Citaat
05/11/2014 vele ME eenheden met spoed naar een oefening in Dordrecht

Vandaag weer een trainingsdag ME met bus vol hooligans.
Eerst bij Excelsior in rotterdam en nu onderweg naar FC Dordt.
Info en foto's via https://twitter.com/teamparaatheid

Citaat
Team Paraatheid Rdam ‏@teamparaatheid  
Prima begeleiding rondom Excelsior stadion. Inmiddels zijn we door naar Dordrecht. ^MH

Citaat
Team Paraatheid Rdam ‏@teamparaatheid  
Onderweg een vechtpartij onder het tegenspel. Aanhouding door @PolitiehondRdam. #najaarsoefening ^MH
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV

Hulpdiensten Zuid-Holland

• Forum gebruiker
Reactie #8903 Gepost op: 20 november 2014, 16:44:21
https://www.youtube.com/watch?v=sPHQhTlj_Uw

14/11/2014 Prio 1 TS18-410 TS18-411 OMS ASZZ Langeweg Zwijndrecht

Weer eens een uitruk van de Dennis Rapier van Hendrik-ido-Ambacht

sylvester1986

• Gast
Reactie #8904 Gepost op: 22 november 2014, 01:27:55
Diverse hulpdiensten met prio 1 en de daarop volgende hulpverlening.
https://www.youtube.com/watch?v=VXpwFLDrbGU&list=UUMSPywTazyGm9rUNG4B5VPw
goud3634

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #8905 Gepost op: 22 november 2014, 02:22:08
Citaat van: Sylvester link=msg=1309876 date=1416616075
Diverse hulpdiensten met prio 1 en de daarop volgende hulpverlening.
http://www.youtube.com/watch?v=VXpwFLDrbGU&list=UUMSPywTazyGm9rUNG4B5VPw
goud3634

Dronken vrouw met engeltje op schouder ongeval Rhijnspoor Capelle aan den IJssel [VIDEO]

Capelle aan den IJssel – Een automobiliste heeft in de nacht van woensdag op donderdag omstreeks half één ontzettend veel geluk gehad. Ze reed vanuit de richting van de Capelsebrug in volle vaart de greppel in van de oude Smart-toren aan het Rhijnspoor. De brandweer en politie kwamen met spoed ter plaatse en constateerde dat de vrouw nog in het voertuig zat.

Met een helpende hand van de hulpverleners kon de vrouw het voertuig verlaten. Zij raakte wonder boven wonder niet gewond. Omdat er een tekort was aan ambulances werd het Mobiel Medisch Team toch even ter plaatse gestuurd. Zij hebben de vrouw voor de zekerheid nog even gecontroleerd vanwege de flinke klap die ze heeft gemaakt. Ze bleek naast de schrik niks bijzonders te mankeren en is daarna naar het politiebureau overgebracht.

Waardoor het ongeval heeft kunnen gebeuren is niet bekend. De politie doet onderzoek naar de toedracht van het incident. De vrouw is door de politie gecontroleerd op alcoholgebruik. Op het bureau bleek dat ze teveel had gedronken.

Vrouw met engeltje op schouder betrokken bij opmerkelijk ongeval

BRON + Foto's en Video: http://nieuwsopbeeld.nl/2014/11/13/vrouw-met-engeltje-op-schouder-ongeval-rhijnspoor-capelle-ad-ijssel/
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

sylvester1986

• Gast
Reactie #8906 Gepost op: 22 november 2014, 02:24:22
Mooie aanvulling Enrico O0
Wat ik alleen niet snap van de filmer, waarom de vrouw wel blurren en het kenteken vol in beeld brengen?

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #8907 Gepost op: 22 november 2014, 02:31:28
Citaat van: Sylvester link=msg=1309882 date=1416619462
Mooie aanvulling Enrico O0
Wat ik alleen niet snap van de filmer, waarom de vrouw wel blurren en het kenteken vol in beeld brengen?

Dat doen de meeste fotografen. Ik breng ook nooit iemand herkenbaar in beeld, een kenteken zal ik echter niet afschermen.

Wat ik overigens niet begrijp. Brandweer is met 2 TS'sen terplaatse en de politie haalt het slachtoffer uit de auto. Niets ten nadele van die agenten hoor, maar opmerkelijk is het wel.

Of zijn dit dezelfde agenten die van de week een groot watertransport hebben aangelegd in Maastricht?  :D
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #8908 Gepost op: 22 november 2014, 02:32:49
Graag gedaan. Wist dat ik er een onderwerp van gezien had toen  ;D
Dat het kenteken op de video niet geblurd is vind ik persoonlijk niet zo spannend.
Zie dat her en der wel vaker niet gebeuren. En er waren ook geen (zware) slachtoffers bij gevallen. Scheelt ook vind ik.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Vider

• NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
Reactie #8909 Gepost op: 22 november 2014, 16:50:46
Wat ik overigens niet begrijp. Brandweer is met 2 TS'sen terplaatse en de politie haalt het slachtoffer uit de auto. Niets ten nadele van die agenten hoor, maar opmerkelijk is het wel.
[/quote]

Volgens mij zie ik een hoogwerker, duikwagen, een TS en een HV. 98uiye
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw