0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.
Vreemd, er is daar toevallig ook een oversteekplaats met verkeerslichten. dus ik mag aannemen dat de automobilist daar ook mensen kan verwachten die staan te wachten dat ze met groen kunnen oversteken. Er staat nergens dat men daar niet mag blijven staan...
Beetje vreemd geredeneerd, voetgangers moeten daar dan maar niet komen, omdat er een of andere malloot daar hard de bocht om moet? 1 voordeel, de rode en gele auto's staan 50 meter verderop in de kazerne en het uitvaartcentrum zit een klein stukje verderop, mocht het niet helemaal goed gaan.....
Het is heel simpel. Die voetganger heeft daar niets te zoeken!Dat hij een 30 meter eerder de weg wel mag oversteken doet daar niets aan af. Daar ligt immers een trottoir. Het is een N-weg waar geen voetgangers te verwachten zijn. In het feitenboekje is dit te vinden onder plaats op de weg.
Heb je het over de filmer of over degene die verderop staan? M.i. 2 verschillende zaken. de filmer staat (zover ik kan beoordelen) bij de VOP en ik heb het niet over de 2 andere personen, daar ben ik het met je eens, die horen daar niet.