Als het goed is heeft iedereen die aangegeven heeft mee te willen doen al weer een tijdje voorzien van het laatst bestelde seizoen. Ik heb al een aantal keren de vraag gekregen of er alweer een nieuwe seizoen bestelt gaat worden...
Voorlopig wil ik het even bij dit seizoen laten, omdat er voor mijn toch heel wat werk aanvast zit om een seizoen helemaal in orde te maken. Na de zomer bij voldoende deelname kunnen we welicht weer een nieuwe bestellen want er zijn nog een aantal intressante serie's gemaakt die we nog niet hebben waaronder:
1996: Prinsengracht
2001: Nieuwmarkt
en als ik het goed heb is er van wijkteam IJtunnel ook een serie gemaakt ergens tussen 96 & 98. Vanaf 2002 zijn er 2 serie's gemaakt over de ondersteunende diensten die ook zeker de moeite waard zijn.
Tot die tijd is het mischien leuk om hier reactie's uit te wisselen over wat jullie van de serie's vinden, de leuke of de minder leuke fragmenten.
Wat mijn opvalt even alle serie's bij elkaar genomen is dat het echt wel uitmaakt welke agent je tegenover je hebt staan, voorbeeld een patser in een dikke mercedes die weigert mee te werken en ook nog een agent uitscheld en er gewoon mee weg komt, terwijl als bij de ander een zwerver al zijn middelvinger opsteekt hij gelijk al een bon te pakken heeft.