Even een reactie tussendoor. met de drie reacties die ik nu vernomen heb. is het voor mijn persoonlijk geen probleem om verder te gaan met het plaatsen van foto's. nu is het wel zo dat als je een tijd bezig ben met een topic te vullen en je krijgt geen enkele reactie van iemand. dat je op een gegeven moment denk doe ik er wel goed aan om iets te plaatsen. natuurlijk hoeft men geen reactie te plaatsen bij elke keer dat je iets plaatst, maar het werk wel motiverend als je een keer een reactie krijgt van iemand. daarnaast begrijp ik volkomen dat niet iedereen in staat is om naar het buitenland te reizen om daar foto's van hulpverleningsvoertuigen te maken. ik zelf heb dat betreft in een voorberechte positie gezetten mede door mijn werk en de contacten die ik heb met verschillende mensen over de wereld . ook weet ik al te goed hoe moeilijk het is om op militaire bassissen te komen laat staan daar foto's te maken. wat betreft discussie, ik vind dat je daar nooit voor op zij moet gaan. ik weet dat er meer mensen zijn die niet meer zo actief bezig zijn op het forum mede door dit gegeven. ik heb namelijk naast Michel op de VBB dag meer mensen gesproken en gehoord dat zijn minder actief op het forum zouden gaan worden omdat ze het idee hadden dat het de overige forumleden niet interesseert wat zij op het forum plaatsen, ik bedoel maar.
laat ik verder maar stoppen met dit verhaal en gewoon verder gaan met waar ik op dit moment meebezig ben en hopen dat men een beetje een idee heeft gekregen waarom sommige stoppen met het plaatsen van foto's.