Diverse ongevallen N205/Driemerenweg/Schipholweg - Haarlemmermeer - Kennemerland

Auteur Topic: Diverse ongevallen N205/Driemerenweg/Schipholweg - Haarlemmermeer - Kennemerland  (gelezen 41187 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

VRK Fotografen

• Senior gebruiker
    • Brandweer Kennemerland VRK
Heb je ook nog foto's van het ongeval zelf? ;)

He Bart, bij deze..en de nieuwe  ambu was er ook, later alle foto's op www.brandweerhaarlem.nl, www.abradio.nl en www.brandweerhoofddorp.web-log.nl/

Op de N205 vanaf de A9 richting Haarlem vond zondagmiddag een ernstig éénzijdig ongeval plaats. Een auto met twee inzittende was met de linkerband in de linker berm terecht gekomen en belandde daarna in de rechterberm tussen de bomen. Vanuit Haarlem werden de TS744, HV570 en de OvD Zuid gestuurd en vanaf Hoofddorp de HV681 en TS643 samen met de OVD. Omdat een van de inzittende behoorlijk bekneld zat werd ook de traumahelikopter LL1 gealarmeerd. De snelweg werd in beide richtingen afgesloten voor al het verkeer. Beide slachtoffers werden overgebracht naar het ziekenhuis, de auto is total loss.

Foto's: Jan Kol

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto

Bart S

• Gast
He Bart, bij deze..en de nieuwe  ambu was er ook, later alle foto's op www.brandweerhaarlem.nl , www.abradio.nl en www.brandweerhoofddorp.nl/weblog

Foto: Jan Kol

Top mannen, bedankt! Ik kijk straks nog wel even op genoemde sites..... en dat de nieuwe ambu er was weet ik, ik heb nog naar Jan gezwaaid zelfs ;)

VRK Fotografen

• Senior gebruiker
Top mannen, bedankt! Ik kijk straks nog wel even op genoemde sites..... en dat de nieuwe ambu er was weet ik, ik heb nog naar Jan gezwaaid zelfs ;)

Ja dat weet ik en heb terug gezwaaid, maar dat wisten de thuisblijvers niet. Arno had dit getypt vandaar...

Jef heeft hier net de foto's op de site van Hoofddorp geplaatst dus daar kan je ze vinden...

Jan (K2)
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto

VRK Fotografen

• Senior gebruiker
08:59 WO-1 AUTO TE WATER SCHIPHOLWEG - A205 11,3 VFH [ 644 681 654 693 ]
08:55 PRIO 1 NABIJ TEXACO POMP N205 L HAARLEM VOERTUIG TE WATER 597 744 568 753 570
09:02 LIFELINER 1 / MMT: INZET MKA : I 14 D / VIJFHUIZEN OP DE N 205 RICHTING                 AMSTERDAM THV HM 11.3 / AUTO TE WATER / OVDG OOK
08:55 A1 NABIJ TEXACO POMP N205 L HAARLEM VOERTUIG TE WATER RITNR 5602
         Ambu 12-134 (Haarlem)

Auto te water op N205 ter hoogte van Vijfhuizen

Vijfhuizen
– Bij een eenzijdig ongeval op de N205 ter hoogte van Vijfhuizen is donderdagochtend rond 09:00 uur één persoon gewond geraakt.

De rijbaan in de richting van Haarlem is vanmorgen enige tijd deels afgesloten geweest door het ongeval.

De bestuurder is door omstanders uit het water gehaald en per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. De gealarmeerde traumahelikopter is niet ter plaatse geweest.

Hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren is vooralsnog onbekend.

Tekst: Roderick de Veen

Zowel Brandweer Haarlem, Hoofddorp en de LL1 waren uitgerukt naar het ongeval .

Hoofddorp
TS 644
HV 681
OVD 693
WO 654

Haarlem

TS 744
AL 753
HV 570
WO 568
OVD 597

Foto's Jeffrey Koper K3-Media

www.brandweerhoofddorp.web-log.nl
www.brandweerhaarlem.nl
www.abradio.nl

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]

Mark644

• Senior gebruiker
  • Geďnteresseerde buitenstaander
Netjes Jeffrey  :)
Die bermsloot heeft onderhand een abonnement op auto's te water..

Die rode Alfa Romeo zal wel mazzel hebben gehad dat ie nog een dak heeft? Zo te zien hebben omstanders het slachtoffer in die auto gezet..  :)

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Mooi verslag, ga zo door 8)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Het is en blijft wel raak zeg daar! Bijna elke week wel of een beknelling OF een auto ter water  :-\
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Rescue Ranger

• Senior gebruiker
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
De ter plaatse aanwezige ambulance pleeg gesproken en telkens heeft men daar nog geluk. Maar het houdt een keer op. Ook deze persoon had volgens diverse studies niet meer zelfstandig en lopend zijn voertuig moeten kunnen verlaten. Maar bij wie houdt het geluk eens op, want het noodlot blijven tarten houdt een keer op.

RR (statistisch gezien gaat iedereen dood  ;) )
Elke hulpverlening start met communicatie.

tankje

• Forum gebruiker
Ik heb zeker een andere pager :

-GROUP- WO-1 AUTO TE WATER SCHIPHOLWEG - A205 11,3 VFH [ 681 654 693 ]

;)

(geen 644)
Als het echt uit moet.....;)  Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Ik heb zeker een andere pager :

-GROUP- WO-1 AUTO TE WATER SCHIPHOLWEG - A205 11,3 VFH [ 681 654 693 ]

;)

(geen 644)

Zoals al vaker op dit forum gemeld geeft een p2000 alarm geen enkele garantie welke voertuigen er uit rukken! Vaak rukken er extra voertuigen uit ! Daar de plaatser van dit bericht ter plaatse geweest is, kun je er van uit gaan dat dit voertuig dan ook wel ter plaatse is geweest!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !