Diverse ongevallen N205/Driemerenweg/Schipholweg - Haarlemmermeer - Kennemerland

Auteur Topic: Diverse ongevallen N205/Driemerenweg/Schipholweg - Haarlemmermeer - Kennemerland  (gelezen 41656 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
monitor.livep2000.nl is gewoon beetje vaag op dit moment :)

klopt, ze hebben helaas wat problemen op dit moment, zie de volgende quote van de beheerder van livep2000 op het forum.livep2000.nl:

Citaat van: Harrie
Nog even ter aanvulling, KPN is zo vriendelijk geweest om 8 dagen te vroeg mijn DSL op te heffen. De SDSL die ik zal krijgen kan niet eerder dan a.s. donderdag worden opgeleverd en tot die tijd maken we gebruik van de rerserveontvanger die elders staat. Het is gebleken dat de reserve ontvanger zo niet goed is als mijn eigen brouwsel welke hier staat.
 :D
Samen sterk in de hulpverlening!

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Zojuist is er een auto te water gegaan op de N205, waarschijnlijk is dat dan de 3-merenweg te Haarlemmermeer.

19:27:52 11-03-08 12 G BRAN PRIO 1 N205 R HAARLEM VOERTUIG TE WATER [ 597 568 570 741 752 ]  

In de melding is het de N205 R te Haarlem, dit is niet de 3 merenweg maar het stukje Schipholweg tussen de A9 en Haarlem

Rickjahh

• Forum gebruiker
  • Manschap A
19:27:52 11-03-08 12 G BRAN PRIO 1 N205 R HAARLEM VOERTUIG TE WATER [ 597 568 570 741 752 ]  

In de melding is het de N205 R te Haarlem, dit is niet de 3 merenweg maar het stukje Schipholweg tussen de A9 en Haarlem

Wat is de 3-merenweg dan? Vanmiddag op de weg terug naar huis stonden er toch écht nog bordjes N205 in de berm! ;)
Of is dat dan de N205 L?

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Wat is de 3-merenweg dan? Vanmiddag op de weg terug naar huis stonden er toch écht nog bordjes N205 in de berm! ;)
Of is dat dan de N205 L?

is OOK de N205, kijk maar op het kaartje  ;)
L en R staat voor de rijrichting, dit is de standaard aanduiding van de BPS (Beschrijvende Plaatsaanduiding Systematiek) van Rijkswaterstaat.

VRK Fotografen

• Senior gebruiker
    • Brandweer Kennemerland VRK
Dinsdagavond werden de TS741, HV570, WO568, AL752 en OVD597 gealarmeerd voor een voertuig te water. Een personenauto was op de N205 vanaf Badhoevedorp richting Haarlem ondersteboven in een naastgelegen sloot terecht gekomen. Bij aankomst van de hulpdiensten was de de bestuurder reeds uit het voertuig en opgevangen door de ambulancedienst. De brandweerduikers hadden het voertuig en een deel van de sloot doorzocht naareventuele andere inzittende maar niemand meer aangetroffen. Enkele kledingstukken die in het water waren beland werden veilig gesteld. Nadat de duikers uit de moddersloot waren gekomen werden zij schoongespoten met een straal water vanaf de TS741.

tekst en foto's: Arno de Kock - fotograaf met gouden bijltje ;-)

foto 05 is denk ik voor de oplettende forumbezoeker een bekende, maar dan overdag  ;)
exact zelfde lokatie als 31 januari 2008, HV-foto van de maand januari O0
N205 vanaf Haarlem tot kruising N232 is Schipholweg, N205 vanaf N232 tot en met kruising N207 is Driemerenweg
R is richting Haarlem, L is andere kant op ;)

[verwijderd door de beheerder]
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto

Mind

• Forum gebruiker
  • Inline Explorer
wow echt exact dezelfde positie, die lantarenpaal die door dat vliegtuig heen zat zie je hier ook weer staan

lekker bochtie daar
It's like the latest news, it's all wrong.  Pictures

Rickjahh

• Forum gebruiker
  • Manschap A
Zo K3 (welke van de drie K's ben jij? :D), je was er lekker snel bij met het plaatsen van de foto's zeg.
Indien het de K met Kaa-oo-cee-kaa betreft, volgens mij heb ik al eens met jou ergens staan schieten (maar er zullen er zoveel meer als mij zijn die incidenteel eens mee komen flitsen...)

Hoe dan ook, bedankt voor de info. Ook weer wat geleerd over de N205! ;)

VRK Fotografen

• Senior gebruiker
deze keer was het inderdaad K1 met Kaa Ooo Cee Kaa.
afhankelijk van het incident en de toestand van het slachtoffer plaats ik ze indien mogelijk snel.
maar we hebben weer een Haarlemmer erbij op het forum: Welkom O0

Op dit stukje weg zijn Jeffrey en ik regelmatig geweest om zwemmend blik vast te leggen.
Ik rij zelf ook elke dag op die weg en haal het gelukkig nog elke keer heelhuids! ;)
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
En het was weer koud he, K1!  ;D ;)

welke bocht is het nou eigenlijk exact, kun je dat eens aangeven op het kaartje?

VRK Fotografen

• Senior gebruiker
koud? viel mee! minder erg als zondag! BRRRrrrrrrrr

is ongeveer 100 meter na het invoegen waar verkeer vanaf de A9 en N205 samen komen (70Km zone, daarna weer 100Km)

[verwijderd door de beheerder]