Alles waarbij je meer licht in de kritieke hoeken kunt projecteren valt onder intersection warning.
Inderdaad, deze LED's staan recht naar de zijkant, waardoor je eigenlijk alleen stilstaand een extra lichtpunt op je voertuig hebt. Bij een MX7000 inderdaad, het meest duidelijk, heb je een 90 graden of 120 graden intersection coverage door de oscilerende rotators onderin.
Deze bestaan overigens ook voor de Vista
Denk ook aan de LED's die op de spiegels opgebouwd worden, in de US heb je echt al JAAAREN mirror-mounts waarin model 500 strobes, en nu model 500 LED's geduwd worden, voor elk type auto is er wel een mirror-mount adapter. Extra licht in de kritieke hoeken. Ambulances hebben half verzonken strobes opde neus, grofweg 40graden naar voren gericht.
Alles om extra licht in die zijdelingse hoeken te gooien.
Het meest duidelijke voorbeeld van die aandacht voor intersection warning is de, speciaal daarvoor, ontworpen lichtbalk, de Vector. Hét voorbeeld van aandacht waar het nodig is. Zelfs de nieuwste LED gedrochten van FedSig zijn als een V-vorm gemaakt. We lopen hier echt jaren achter, al pretendeert de markt met die ECE eisen voorop te lopen.....