Ik ben zo niet voor het standardiseren van alles en nog wat.
En in Brussel, ja wat rijdt daar rond. Martin hoorns, 3 toon bij prive diensten die een ex NL ambu overgenomen hebben en dan de amerikaanse sirenes op de lichtere voertuigen. De brandweervoertuigen van de Brusselse Hoofdstedelijke Dienst voor Brandweer en Ambulance hebben martin hoorn erop staan en al de rest heeft de amerikaanse sirenes. De politie in Belgie heeft eveneens de amerikaanse sirenes, de meeste ambulance diensten hebben de amerikaanse sirenes en sommige hebben er nog een martinhoorn bij op staan.
Dat men zegt, dat het uitzicht van de voertuigen per land er het zelfde moet uitzien (bestickering) en kleur, daar kan ik nog in komen. Dat men een en het zelfde oproep nummer wil ok maar overal het zelfde tuuutaaa ke op
? Laat ne mens toch een beetje vrijheid genieten, je mag zoal zo weinig.
Nu, ik moet toe geven ik had onze nieuwste ambulance ook liever in de brandweerkleuren gezien hahahaahahaha maar we hebben hem dan toch maar in het geel gelaten.
Ik krijg soms de indruk dat die mannen en vrouwen in het europees parlement teveel tijd hebben om onbenulligheden te proberen te regelen en de serieuze dingen daar doen ze niks aan. Maar ja dat is in de nationale politiek maar juist het zelfde zeker.
Maar goed het gaat hier over NL dus zullen we ons maar terug on topic begeven zeker.