Foto's gezocht Volkswagen LT

Auteur Topic: Foto's gezocht Volkswagen LT  (gelezen 10226 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

ltdoka

• Gast
Reactie #40 Gepost op: 22 januari 2006, 14:50:59
Ik heb er geen moeite mee om e.e.a. te vermelden, denk dat het iets met trots te maken heeft voor de meeste en daar kan ik me ook nog wel wat bij voorstellen, anderen moeten er weleens van leven (beroepsfotograven) vaak mag je dan wel foto's plaatsen mits je de bron vermeld (als een stukje reclame) of je betaalt copyright en je vermeld niks de keus is in principe aan de eigenaar van de foto.
De ene maakt foto's voor de hobby en betaald een deel van de kosten uit de opbrengsten van de verkoop de ander, zoals ik, rommelt in auto's en verkoopt onderdelen uit donoren om de hobby te betalen.
Wanneer ik dan eens iemand help met een onderdeel en het vervangen daarvan en die persoon heeft een eigenwebsite dan streelt het mijn ego ook als er vermeld wordt dat ik hem uit de brand geholpen heb

Karim

• Gast
Reactie #41 Gepost op: 22 januari 2006, 15:00:50
kan iemand mij uitleggen wat er nou zo belangrijk is aan bronvermelding. kijk als je het voertuig hebt ontworpen zeg ik ja dat is iets maar gewoon een simpel foto'tje van de openbare weg waarop een voertuig voorbij komt is toch geen kunst.

Als jij in je vrije tijd moeite, tijd en geld aan iets spendeert, bijv. een afspraak maken en ergens langsgaan is het dan zo'n probleem dat jou naam bij die foto's vermeld worden ?
't gebeurd vaak zat dat iemand doet alsof dat zijn foto's zijn en met de eer gaat lopen strijken.

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #42 Gepost op: 22 januari 2006, 17:27:23
Uiteraard is bron vermelding een optie en ook voor mijn fotoalbums geldt, wil je ze niet geplaats hebben even melden en weg zijn ze

Mits je de tekst die op mijn foto's staat laat staan, heb ik er geen problemen mee. Als je de originele foto nog een keer wilt hebben hoor ik het wel ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

N9213Q

• Gast
Reactie #43 Gepost op: 22 januari 2006, 18:13:04
kan iemand mij uitleggen wat er nou zo belangrijk is aan bronvermelding. kijk als je het voertuig hebt ontworpen zeg ik ja dat is iets maar gewoon een simpel foto'tje van de openbare weg waarop een voertuig voorbij komt is toch geen kunst. in ieder geval niet dusdanig dat daarover keer op keer zoveel gemok moet ontstaan.  :D :D :P :-X

doe lekker je ding show de foto's waarom gevraagd wordt en zeur verder niet. je brandt zeker ook nooit een filmpje van je buurman zonder contunu onderin het beeld de vermelding dat dit eigenlijk een dvd van je buurman is ?? ;)

maar goed ik zal het wel weer verkeerd zien. ::)

Off topic:

Persoonlijk heeft elke fotoserie voor mij een verhaal. Vaak heb ik best wel moeite moeten doen om ergens überhaupt een foto te mógen maken. Veel telefoneren, persoonlijke geprekken, eindeloos wachten, legitimeren en meer van dat soort dingen zijn mij dus ook niet vreemd. Dan wil ik in géén geval dat iemand anders ff mijn fotootje "leent" zonder dat ik daar iets van weet. En dat is in mijn geval in het verleden té veel gebeurd.

Gr,

"13Q".

On topic.

ltdoka

• Gast
Reactie #44 Gepost op: 22 januari 2006, 20:51:08
Ik kreeg berich dat er problemen zijn met de bereikbaarheid van de site waar de foto's opstaan,
zijn er nog meer mensen die de site niet of slecht kunnen bereiken c.q. doorzoeken ??

http://vw-ltinfo.deboko.net

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #45 Gepost op: 22 januari 2006, 20:54:39
Dat hele menu werkt bij mij niet.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

N9213Q

• Gast
Reactie #46 Gepost op: 22 januari 2006, 21:05:19
Dat hele menu werkt bij mij niet.
Ook nog niet...  :-[

ltdoka

• Gast
Reactie #47 Gepost op: 22 januari 2006, 21:06:57
Wordt aangewerkt  :-[ :-[ :-[

j.scheele

• Gast
Reactie #48 Gepost op: 22 januari 2006, 21:09:16
Bij deze een paar van die dingen, 2 uit Hilversum van Philips

[verwijderd door de beheerder]

Feuerteufel

• Forum gebruiker
Reactie #49 Gepost op: 23 januari 2006, 20:47:15
Bij deze een paar van die dingen, 2 uit Hilversum van Philips

Kan het zijn dat ik hier 2 keer dezelfde zie??