90e editie van de nijmeegse 4-daagse, wie gaat er heen

Auteur Topic: 90e editie van de nijmeegse 4-daagse, wie gaat er heen  (gelezen 53574 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

phate

• EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Reactie #130 Gepost op: 9 juni 2007, 20:56:40
moeten ze toch een iets kleinere hebben, maar ik vond de tent tijdens de nadetachering nog ernstig warm ondanks dat de A/C aan stond. (naar mijn idee een beetje oftopic). maar ik zie het wel waar ik dit jaar voor sta.
treat the patient, not the number

DanielB

• Gast
Reactie #131 Gepost op: 10 juni 2007, 03:02:12
moeten ze toch een iets kleinere hebben, maar ik vond de tent tijdens de nadetachering nog ernstig warm ondanks dat de A/C aan stond. (naar mijn idee een beetje oftopic). maar ik zie het wel waar ik dit jaar voor sta.

Airconditioning heeft alleen zin als de deur continu gesloten blijft of als er een luchtgordijn bij de in-/uitgangen aanwezig is ;)

Duplexer

• Gast
Reactie #132 Gepost op: 20 juni 2007, 18:54:54
Waar is iedereen?
Er zullen toch wel meer mensen zijn die zich zitten te verheugen op een weekje Vierdaagse?!
Ikke wel...  :) nog 3,5 week!

" I love the smell of Leukoplast in the morning..."

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
Reactie #133 Gepost op: 20 juni 2007, 22:29:22
jep

heb alleen echt geen idee wat voor spullen er mee genomen moeten worden. hebben jullie dat info boekje al?
flappus  niet elke verandering is een verbetering

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #134 Gepost op: 20 juni 2007, 22:39:54
jep

heb alleen echt geen idee wat voor spullen er mee genomen moeten worden. hebben jullie dat info boekje al?

Ik heb nog niks binnen wat dat betreft maar je krijgt daar nog info over, maar als je erg gehecht bent aan goed slaapgerei dan zou ik dat maar meenemen als ik jou was....
Nurse powerrrrr

Duplexer

• Gast
Reactie #135 Gepost op: 21 juni 2007, 08:56:12
hebben jullie dat info boekje al?

Als het goed is zijn de info-boekjes woensdag 20-6 op de post gegaan.

DanielB

• Gast
Reactie #136 Gepost op: 21 juni 2007, 11:45:56
Als het goed is zijn de info-boekjes woensdag 20-6 op de post gegaan.

Als ze dan ook daadwerkelijk in het verzendproces van de TNT zijn opgenomen, dan zullen ze er wel morgen of overmorgen zijn... :)

phate

• EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Reactie #137 Gepost op: 21 juni 2007, 11:46:28
dan zou het dus vandaag of morgen moet komen. maar we zien het wel. het duurt nog eventjes. Ik heb er wel enorm veel zin in. ;D

Daniel B was me dus net voor
treat the patient, not the number

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #138 Gepost op: 21 juni 2007, 12:44:47
mss een domme vraag? zit bij het info boekje ook direct je werkrooster?
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

Matthieu

• Forum gebruiker
Reactie #139 Gepost op: 21 juni 2007, 16:05:37
mss een domme vraag? zit bij het info boekje ook direct je werkrooster?

Volgens mij, maar ik weet het niet zeker, krijg je je werkrooster op de dag zelf van je Teamleider. Ik denk in ons geval via de manager Verbindingen, als je je ook voor de verbindingsdienst hebt opgegeven.
Matthieu Berrevoets Coördinator Verbindingen Rode Kruis Afd. Amstelveen 35-21 EHV-er Rode Kruis Afd. Amstelveen