90e editie van de nijmeegse 4-daagse, wie gaat er heen

Auteur Topic: 90e editie van de nijmeegse 4-daagse, wie gaat er heen  (gelezen 53636 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

DanielB

• Gast
Reactie #170 Gepost op: 22 juni 2007, 17:02:12
Tebby, het helpt als je punten, komma's en hoofdletters gebruikt (zelfs, of beter gezegd, juist als je dyslexie hebt).

Wat betreft schoenen: die moeten zo stevig mogelijk zijn. 's Nachts wordt de stad een grote puinhoop en de surveillanceposten moeten 's nachts heel erg veel lopen. Kleding heeft iedere vrijwilliger zelf, maar vrijwilligers krijgen een aantal extra T-shirts uitgedeeld. (Let wel: dit telt voor de zomerfeesten)
vraagje wat doen jullie aan kwa schoenen want er staat in het lijstje dat geen gymschoenen mag.

en hoe hebben jullie dat met kleding gedaan regelen met denhaag

@ Tebby: In de brief staat als het goed is een nummer naar het Landelijke Bureau van het NRK. Als het goed is, kan je daar je kleding voor bruikleen 'bestellen'.

@ Delta: is het niet zo dat we standaard eigenlijk zwarte veiligheidsschoenen horen te dragen onder de werkkleding?

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
Reactie #171 Gepost op: 22 juni 2007, 17:03:21
nee er staat alleen geen gympen en sportschoenen, geen slippers hakken of lederen zolen. dus die werkschoenen hoeven niet
flappus  niet elke verandering is een verbetering

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #172 Gepost op: 22 juni 2007, 17:33:28
Waar gaat het nu over, de 4daagse (landelijke inzet) of de zomerfeesten (afd. Nijmegen)? Nijmegen eist geen zwarte veiligheidsschoenen, wel stevige.
Arts  www.alphalog.nl

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
Reactie #173 Gepost op: 22 juni 2007, 17:39:27
de 4 daagse zelf

PeterEde

• AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
Reactie #174 Gepost op: 22 juni 2007, 17:51:18
@ Tebby:

Zoals al aangegeven is: in het boekje staat een telefoonnummer van het landelijk buro. Hier kun je een bestelling mbt de kleding doorgegeven. Deze kleding krijg je vervolgens in Nijmegen uitgereikt. Overigens wordt ook voor deze groep vrijwilligers (4) T-shirts geregeld voor deze week. In het info-boekje staat verder ook beschreven hoe je te werk moet gaan om de kleding tegen een gereduceerd bedrag over te laten nemen door je eigen afdeling (dit geldt voor de bestelde kleding en niet de T-shirts.

@ Patries:
Welkom bij de MD  ;) ;)
Geloof niet alles wat je denkt.

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
Reactie #175 Gepost op: 22 juni 2007, 19:03:37
@ Tebby:

Zoals al aangegeven is: in het boekje staat een telefoonnummer van het landelijk buro. Hier kun je een bestelling mbt de kleding doorgegeven. Deze kleding krijg je vervolgens in Nijmegen uitgereikt. Overigens wordt ook voor deze groep vrijwilligers (4) T-shirts geregeld voor deze week. In het info-boekje staat verder ook beschreven hoe je te werk moet gaan om de kleding tegen een gereduceerd bedrag over te laten nemen door je eigen afdeling (dit geldt voor de bestelde kleding en niet de T-shirts.

@ Patries:
Welkom bij de MD  ;) ;)
\

ik draai normaal niet voor het rode kruis. maar ga maandag bellen thanks.

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #176 Gepost op: 23 juni 2007, 00:59:32
@ Patries:
Welkom bij de MD  ;) ;)

Dank u, Dank u, Dank u

Jaja nu heb je nog wat te zeggen over me ook ;)
Nurse powerrrrr

PeterEde

• AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
Reactie #177 Gepost op: 23 juni 2007, 12:56:27
>:D ik ben net bezig met je rooster.
Geloof niet alles wat je denkt.

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #178 Gepost op: 23 juni 2007, 13:15:54
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #179 Gepost op: 23 juni 2007, 19:19:22
>:D ik ben net bezig met je rooster.

Niet te vroeg in de ochtend he! :P

Vergeet je niet dat ze dubel inzetbaar is.

zie
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,11586.msg492551.html#msg492551

>:D >:D >:D

Jajajajajajajajajajajajaja
Nurse powerrrrr