Ik Mag Geen RondLeiding!

Auteur Topic: Ik Mag Geen RondLeiding!  (gelezen 4908 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Robin Hundman

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 15 februari 2006, 12:04:17
Zoals anderen al zeggen, als je even langs loopt op de post. En je belt aan en vraagt netjes of je even een kijkje of foto's mag nemen, dan doen ze heus niet zo moeilijk hoor!

pesje2

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 15 februari 2006, 12:44:05
Hallo allemaal,

Bedankt voor alle reactie's.

Ik heb een adres van Peter S gekregen en ik hoop dat het hiermee lukt!

Gr. Niels

Kanarie

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 15 februari 2006, 22:33:13
Ik zag een keer een keuzevak staan van 2 weken meelopen op de ambulance. Toen ik daarnaar informeerde, bleek het vak niet meer te bestaan. Dus heb ik de RAV gebeld met de vraag of ik gewoon uit interesse een dag mee mocht kijken. Er werd overlegd en uiteindelijk mocht het niet "omdat het geen onderwijskundig doel diende". Einde verhaal :(

pesje2

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 16 februari 2006, 08:23:26
:(

Zo jammer voor je...

Tja, het mag denk ik nergens..

Gr. Niels

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Reactie #14 Gepost op: 16 februari 2006, 11:19:09
ik begrijp jullie teleurstelling wel dat die stages niet kunnen. vanuit het werk gekeken kan ik het me wel voorstellen. wat nu als je hierdoor plots vooraan staat bij iets waarvan je nog langere tijd last blijft houden? ik denk niet dat jij en je ouders dan nog zo blij zijn met die stages. die verantwoording zullen je school en de rav niet willen nemen. vooral als je bedenkt dat er al diensten zijn die eigenlijk de leeftijdsgrens minimaal op ongeveer 25 houden. dat kun je je nu waarschijnlijk moeilijk voorstellen maar tegen die tijd begrijp je dat wel.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #15 Gepost op: 16 februari 2006, 11:22:19
ik begrijp jullie teleurstelling wel dat die stages niet kunnen. vanuit het werk gekeken kan ik het me wel voorstellen. wat nu als je hierdoor plots vooraan staat bij iets waarvan je nog langere tijd last blijft houden? ik denk niet dat jij en je ouders dan nog zo blij zijn met die stages. die verantwoording zullen je school en de rav niet willen nemen. vooral als je bedenkt dat er al diensten zijn die eigenlijk de leeftijdsgrens minimaal op ongeveer 25 houden. dat kun je je nu waarschijnlijk moeilijk voorstellen maar tegen die tijd begrijp je dat wel.

Ik mag vanuit mijn studie ook stage lopen bij de politie  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

paul_hartog

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 16 februari 2006, 12:53:20
ja jochie maar denk maar niet dat je dan op de noodhulp meekan hoor.
want bij noodhulp kan je op alle mogelijke calamiteiten ingezet worden en daar moeten ze echt geen broekie bij hebben hoor.
je zal wel mee mogen een dagje flitsen ofzo in een auto langs de weg of mee een rondje lopen door het centrum in je eigen kleding,

Marinus W

• Forum gebruiker
  • Hoofd Brandwacht, Ex SIGMA
Reactie #17 Gepost op: 16 februari 2006, 12:57:56
Ik mag vanuit mijn studie ook stage lopen bij de politie  ::)
Iedere dienst gaat daar kennelijk anders mee om. Vraag me wel af of je met de noodhulp mee mag. Ik denk wel dat de kans dat je iets schokkends, waar je langere tijd last van kan hebben, meemaakt bij de ambulance groter is dan bij de politie. Ik ben al aantal keren meegeweest met de ambulance en je maakt best heftige dingen mee. Laatst nog een reanimatie van een redelijk jonge vrouw. Kan je verzekeren dat dat niet in je koude kleren gaat zitten. Dan is het erg belangrijk hoe je daar mee omgaat. Ik denk dat als je wat ouder bent, je daar beter mee kan omgaan.

Daarnaast denk ik ook dat de RAV's worden overstelpt met aanvragen en dat ze daarom ook terughoudend zijn.

paul_hartog

• Gast
Reactie #18 Gepost op: 16 februari 2006, 13:18:36
ja maar als 17 jarig jochie loop je ook aleen maar in de weg.
kijk en het is ook heel normaal dat bepaalde dingen je wel aangrijpen aleen voor iemand van 17 kunnen ze dat gewoon niet maken.
dus kzou me er maar niet te veel van voorstellen van dat dagje politie

7194

• Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 16 februari 2006, 13:37:33
Loopt wel een beetje off-topic met het politievraagstuk. Maar leg eens uit waarom een dagje meelopen met de politie door een winkelcentrum in eigen kleding, of mee met een flitswagen niet leerzaam en leuk zou kunnen zijn?