Vijftien minutennorm ambulances onbetrouwbaar

Auteur Topic: Vijftien minutennorm ambulances onbetrouwbaar  (gelezen 6209 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #30 Gepost op: 11 april 2006, 22:32:23
Leuk als je patient achter tegen de deur geplakt zit omdat je zo nodig vol gas moest optrekken...  :-\
Arts  www.alphalog.nl

7194

• Senior gebruiker
Reactie #31 Gepost op: 11 april 2006, 22:34:05
Leuk als je patient achter tegen de deur geplakt zit omdat je zo nodig vol gas moest optrekken...  :-\

Volgens mij hebben ze het over het aanrijden, niet het wegrijden...  ;)

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #32 Gepost op: 12 april 2006, 00:38:22
Leuk als je patient achter tegen de deur geplakt zit omdat je zo nodig vol gas moest optrekken...  :-\

En volgens mij zit in alle gevallen de patient veilig opgeborgen onder minimaal 3 brancardriemen  ;D ;)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #33 Gepost op: 12 april 2006, 09:10:27
Toch, ik vind in een auto zitten die met volle kracht optrekt al niet prettig, laat staan ziek liggend... ;)
Arts  www.alphalog.nl

Karim

• Gast
Reactie #34 Gepost op: 12 april 2006, 12:56:15
Toch, ik vind in een auto zitten die met volle kracht optrekt al niet prettig, laat staan ziek liggend... ;)

Ik vind 't juist heerlijk om in 'n auto ('t liefst 'n beetje 'n sportieve auto) met volle kracht op te trekken. Zeker als dat 'n auto is met genoeg PK's om je in tijdens 't accelereren helemaal je stoel in te duwen.

Uiteraard wordt er in 'n ambu met 'n patient heel rustig opgetrokken he  ;)