Pepperspray

Auteur Topic: Pepperspray  (gelezen 36753 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Gepost op: 17 augustus 2005, 16:37:16
Als het goed is had de KMAR op schiphol een proef gehouden (of hebben ze nog steeds) met pepperspray.

Zijn er al resultaten van bekend of conclusies uit getrokken?
Ben ik wel nieuwsgierig naar.





Sven

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2005, 17:30:31
Nou, ben zelf 1 van de gelukkigen die ermee loopt. Volgens mij was de proef al afgelopen en is het een aantal keren ook gebruikt. Hoe de resultaten zijn weet ik niet, maar ik schat ze in als positief.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2005, 00:04:39
Ik weet nog van niets....maar das ook geen nieuws... ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #3 Gepost op: 18 augustus 2005, 00:24:56
Zal wel weer aan mij liggen, maar waarom moet de Kmar weer het wiel opnieuw uitvinden. Peperspray wekt gewoon erg goed en ik spreek uit ervaring want ik heb het al 4 keer gebruikt en in 3 gevalllen staakte de verdachte het verzet meteen. Dus ik zeg maar zo invoeren die handel bij de Kmar, is zo t4e bestellen bij de KLPD.

mvg
Mike


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #4 Gepost op: 18 augustus 2005, 00:26:32
Dat hoef je mij niet te vertellen ;) Ik heb nog wel een plekkie aan mijn koppel vrij :)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Sven

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 18 augustus 2005, 00:41:27
Het gaat ook op zich niet om de invoering ervan. In de loop van 2006 moet iedereen bij de KMar pepper-opgeleid zijn. Het ging meer om de combinatie-test: Nieuwe parka-koppel-holster-pepperspray. Die proef is afgerond. Aan de parka wordt het e.e.a. veranderd, de koppel en holster worden aangeschaft en de pepperspray dus in 2006 landelijk ingevoerd.


paul_hartog

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 18 augustus 2005, 01:52:00
goeie zaak ;D


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #7 Gepost op: 19 augustus 2005, 00:03:26
Meneer u paspoort of ik pepper u ;D

Heel simpel de invoering van pepperspra schild gewoon een hoop gewonde collega´s. En ook gewonde verdachte omdat je er geen blijvend letsel aan overhoudt.

mvg
Mike


Sven

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 19 augustus 2005, 11:04:43
Meneer u paspoort of ik pepper u ;D

Vergeet de Politiedienst niet op Schiphol. Zeg maar de afdeling die Amsterdam-Amstelland, Kennemerland en de KLPD heel graag willen hebben en de KMar graag wilt behouden. ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #9 Gepost op: 19 augustus 2005, 15:56:09
Dat hoef je mij niet te vertellen ;) Ik heb nog wel een plekkie aan mijn koppel vrij :)

over koppel gesproken

klopt het dat ze in amsterdam met beademingmaskertjes lopen om een patient te reanimeren, in een zwart met geel tasje, ben alleen vergeten wat erop stond
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !