Karim,
rij jij nooit niet legaal door rood met je privé voertuig? Of rij jij nooit te hard? Zo is het ook met het gebruik van OGS door de HAP. Persoonlijk maakt het mij helemaal niks uit of ze er gebruik van maken, maar sommige mensen weten het totaal uit hun proporties te plaatsen. En daarbij is mijn mening absoluut geen wet.
Ik rij nooit door rood, maar eigenlijk wel altijd te hard. Maar ik ben geen bedrijf of instelling o.i.d.
Om eerlijk te zijn wist ik niet eens dat 'n HAP perse toestemming van de CPA/MKA nodig had om rijden met A1 legaal te maken, bij mijn hap gebeurde dat toevallig zo, maar ik had dus ook gelezen dat dat niet bij alle HAP'en zo was, en dat vond ik wel 'n beetje vreemd gezien dat een wettelijk regeling zou moeten betreffen.
In de ambulance moet ik mij ook aan de regels houden en kan ik ook niet zomaar bij 'n bijv. een B-rit de toeters en bellen aanzetten, en bij politie en brandweer netzo, d'r zijn regels en daar moet je je aan houden.
Maar blijkbaar zijn die regels in HAP land dus of niet duidelijk cq compleet, of ze worden gewoon genegeerd.