Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?

Auteur Topic: Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?  (gelezen 29468 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #60 Gepost op: 29 maart 2006, 12:43:22
Wacht ff...
dus als ik ergens mijn ongezouten mening geef, kan willekeurig iedereen dit veranderen, zodat dit niet meer mijn ongezouten mening, maar die van een ander is... maar onder mijn naam?
Briljant idee! ::)


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #61 Gepost op: 29 maart 2006, 12:43:49
Wacht ff...
dus als ik ergens mijn ongezouten mening geef, kan willekeurig iedereen dit veranderen, zodat dit niet meer mijn ongezouten mening, maar die van een ander is... maar onder mijn naam?
Briljant idee! ::)

zo iets ja
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #62 Gepost op: 29 maart 2006, 12:51:24
Was het ook niet van plan. Maar ik ga het wel irritant vinden als anderen in mijn berichtje gaan rommelen.
Welnee, hartstikke handig toch?  ::)
Arts  www.alphalog.nl


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #63 Gepost op: 29 maart 2006, 12:54:16
Ik zou dat niet willen, anderen niet bij mij, noch ik bij hen!

Wat negatief. Je moet niet uitgaan van het negatieve in de mens, hier op het forum zal heus niet "gerommeld" worden met een andermans bericht. Geef het eerst eens een kans en kijk hoe het loopt. Je gaat toch niet iemands mening veranderen in zijn bericht? Het gaat om verduidelijken, sommigen schrijven zo warrig dat je het bericht drie keer moet lezen om te begrijpen wat diegene bedoelt. Die kun je dan ontdoen van de tegenstrijdigheden en onbewezen insinuaties en niet onderbouwde argumenten zodat alleen de duidelijke inhoud en mening van de poster naar voren gehaald wordt.  En als iemand misbruikt maakt van z'n recht (ik heb mijn eerste waarschuwingen al op voorhand ontvangen) worden z'n rechten ingeperkt.

Net als C1000, zonder franje: dat scheelt!

Henk


Pim de Ruijter

  • Gast
Reactie #64 Gepost op: 29 maart 2006, 12:55:05
Welnee, hartstikke handig toch?  ::)

Ik wil in ieder geval het voorstel doen om Henk en Delta aan te stellen als spellingscontrole, lijkt me erg handig!  :)


Kanarie

  • Gast
Reactie #65 Gepost op: 29 maart 2006, 12:57:58
Ik wil in ieder geval het voorstel doen om Henk en Delta aan te stellen als spellingscontrole, lijkt me erg handig!  :)
Ik wil ook! :)


Pim de Ruijter

  • Gast
Reactie #66 Gepost op: 29 maart 2006, 12:59:01
Ik wil ook! :)

Vooruit dan, jij ook!


Gast48368

  • Gast
Reactie #67 Gepost op: 29 maart 2006, 13:00:57
Ik wil in ieder geval het voorstel doen om Henk en Delta aan te stellen als spellingscontrole spellingscontroleurs, lijkt me erg handig!  :)

 ;) :)


Pim de Ruijter

  • Gast
Reactie #68 Gepost op: 29 maart 2006, 13:02:11
Net hoe je het wilt noemen :P...


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #69 Gepost op: 29 maart 2006, 13:03:00
Ik zou dat niet willen, anderen niet bij mij, noch ik bij hen!

Ik kijk liever naar de inhoud. Misschien kunnen we de taken wat verdelen, Delta en ik...

Henk