Tankautospuiten

Auteur Topic: Tankautospuiten  (gelezen 615978 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #410 Gepost op: 12 februari 2010, 13:46:15
Citaat van: Rickvb link=topic=24828.msg733694#msg733694 date=1265977666
[img width=660 height=495
http://94.100.118.108/869950001-870000000/869968201-869968300/869968224_6_UF1Y.jpeg[/img]
 kazernenaam staat nu op de zonneklep

nieuwe regels niet doorgegaan ofzo?
ik begreep dat dit niet meer mog,
of doet men het gewoon (groot gelijk)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

Rickvb

• Ambulance / Brandweer / Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
Reactie #411 Gepost op: 12 februari 2010, 14:07:26

Over het niet mogen van de zonneklepstickers is bij ons korps niet bekend in ieder geval (zover ik weet), elke TS in het korps heeft zo de kazernenaam op de auto staan...

Meerdam

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Reactie #412 Gepost op: 12 februari 2010, 14:39:19
Leuke discussie. Waar staat dat het NIET mag?

Gewoon doen! Een beetje trots op je post mag je best zijn.

Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
Reactie #413 Gepost op: 12 februari 2010, 15:03:46
Leuke discussie. Waar staat dat het NIET mag?

Gewoon doen! Een beetje trots op je post mag je best zijn.

waar het staat weet ik niet,
maar er was toen der tijd eens een topic (was dat hier? geen idee) over dat het korpsnaam op de zonneklep en arm van hoogwerkers weg moest,
de gene met een platinum geheugen weet zich dit nog wel te herrineren, als je mijn reactie helemaal leest snap je wel dat ik het ook een nare regel vond.

BZK wou gelijkheid in de voertuigen, verschillende keren is er toen ook gewezen op voertuigen met de oude witte band!

Meerdam

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Reactie #414 Gepost op: 12 februari 2010, 15:15:59
Kijk hier uit kan je de conslusie trekken dat je niet alles wat geschreven of gezegd wordt voor waarheid moet aan nemen. Inderdaad is er een discussie geweest maar heb nog nergens zwart op wit zien staan dat het niet mag en/of dat er door BZK of iemand anders op gehandhaafd is.

En het zou mooi zijn als bv BZK zou zeggen dat je je voertuig met witte band zou moeten laten omstripen naar BZK. Lekker laten zitten, die verdwijnen vanzelf.

maar er was toen der tijd eens een topic (was dat hier? geen idee) over dat het korpsnaam op de zonneklep en arm van hoogwerkers weg moest,
de gene met een platinum geheugen weet zich dit nog wel te herrineren, als je mijn reactie helemaal leest snap je wel dat ik het ook een nare regel vond.

BZK wou gelijkheid in de voertuigen, verschillende keren is er toen ook gewezen op voertuigen met de oude witte band!
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
Reactie #415 Gepost op: 12 februari 2010, 15:33:13
nouja gezien dit in de 2de kamer is geweest, denk ik toch echt niet dat het verzonnen is.

Coldchurch

• Forum gebruiker
  • Brandmeester
Reactie #416 Gepost op: 12 februari 2010, 15:55:58

Volgens mij ging dat om de korpsnaam/gemeentenaam, welke stond op een regionaal voertuig.
Uit mijn geheugen staat dit topic bij de collega's van het brandweerforum.

Blauwie

• ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #417 Gepost op: 12 februari 2010, 16:18:09
In Rotterdam hebben ze bij een aantal kazernes de naam op de zonneklep gezet om zo bij de mensen herkening te geven waar de kazerne zit. De kazernes in Rotterdam zijn ook allemaal vernoemd naar de straatnaam zoals kazerne Laanslootseweg, kazerne Mijnsherenlaan en de andere zes kazernes. Er rijden op dit moment maar drie kazernes met hun kazerne naam op de TS.
Brandweer Papendrecht

Meerdam

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Reactie #418 Gepost op: 12 februari 2010, 19:00:41
Ging dat niet over de regionale TS van Noordwijkerhout?

De regionale TSen en HV's van de Regionale Brandweer Hollands-Midden zijn op de zijkant inderdaad voorzien van Gemeente- of Postnaam.

Volgens mij ging dat om de korpsnaam/gemeentenaam, welke stond op een regionaal voertuig.
Uit mijn geheugen staat dit topic bij de collega's van het brandweerforum.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #419 Gepost op: 12 februari 2010, 20:05:16
nouja gezien dit in de 2de kamer is geweest, denk ik toch echt niet dat het verzonnen is.

Wederom Luke, ik weet niet of je het gezegde kent van de klok en de klepel ... Maar zoek nou éérst eens iets uit voordat je weer iets begint te blaten ...
Wéér een hele pagina met offtopic omdat één iemand iets (zonder er ook maar enige vermelding bij te zetten) zegt ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !