Van Amerongen Bedrijven

Auteur Topic: Van Amerongen Bedrijven  (gelezen 32913 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #10 Gepost op: 7 juni 2006, 18:47:36
Ze hebben nog meer mooi spul met blauw blauw:

louis van t

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 7 juni 2006, 23:29:03
trouwens dit is een voormalige reddingswagen van de Nederlandse Spoorwegen.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief

Joost B...

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #12 Gepost op: 25 juni 2006, 01:42:21
Gerard ik weet niet wanneer die foto gemaakt is, Ik heb de foto's namelijk afgelopen Zondag gemaakt ;) dus hij ziet er nu uit zoals de foto's die ik gepost hebt, met blauwe lensen dus. Ik ken hem alleen maar met blauw blauw dus waarschijnlijk hebben ze voor een speciaale gelegenheid er oranje opgedaan (zoals op jouw foto dus), maar dat is dus niet standaard.

Deze wagen is idd. de oude Duikwagen (963) van Brandweer Arnhem en Bergings Amerongen geweest. Deze is nu vervangen door een 4x4 Mercedes Vario. Ook in de gele variant maar dan de velle gele. Deze heeft idd. nu orangje lichten, en waarvoor die word ingezet dat weet ik niet precies

Joost

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #13 Gepost op: 25 juni 2006, 10:48:26
Klopt, hij is vervangen door deze groote jongen MAAR de Vito heeft nog wel steeds blauw/blauw (zoals op de foto's begin in dit topic) op het dak, voertuig dient nu gewoon als ondersteunings voertuig voor de verschillende diensten die "Van Amerongen" in hun pakket heeft, OOK rukt de Vito standaard mee uit met de andere duikwagen.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #14 Gepost op: 25 juni 2006, 13:15:30
Vind het een mooie balk op die vito! Vind het helemaal wel een mooi wagenpark eigenlijk!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #15 Gepost op: 30 september 2006, 12:36:54
Sommige voertuigen zijn zo mooi, die verdienen gewoon een eigen topic o.a. heeft bergingsbedrijf "van Amerongen" te Arnhem een prachtig wagenpark.

Helaas is het bedrijf in December 2004 opgesplits in 2 delen, namelijk van Amerongen "Logicx" & van Amerongen "Facilitair". Logicx houd zich bezig met het afslepen van voertuigen van alle soorten en maten en alles wat daarbij komt kijken, ook het duikteam valt nog onder Logicx gezien hun locatie naast de Arnhemse brandweer.

Facilitair houdt zich bezig met verkeersafzettingen en alles wat daarbij komt kijken o.a. verkeerswagens, verkeersregelaars, dranghekken, text borden ect ect. Facilitair zit niet meer op de zelfde locatie (naast de Brandweer) als Logicx maar zijn verhuist naar een pand aan de Rijnkade te Arnhem.

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #16 Gepost op: 30 september 2006, 12:37:15
Bijgevoegd wat foto's van één van de verkeerswagen van "Facilitair" bij een verkeersafzetting te Arnhem. Als je goed kijkt zie je dat het voertuigen verschillende roepnummers heeft, voor de Politie valt hij onder roepnummer "5354" Brandweer "39966" en zijn eigen roepnummer voor facilitair is de "44"

Pleegkundige

• Senior gebruiker
  • Ambuvpk i.o
Reactie #17 Gepost op: 30 september 2006, 16:09:00
Mooie foto's hoor.
Er wordt in ieder geval niet bezuinigd op de signaalverlichting bij die grote sleepvoertuigen.  :o
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance

BrandBase.org

• Forum gebruiker
    • BrandBase.org
Reactie #18 Gepost op: 30 september 2006, 16:30:30
Een oudje, maar naar mijn mening niet minder mooi.

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]
Groeten, Eric de Sain www.BrandBase.org

Dewoerk

• Gast
Reactie #19 Gepost op: 30 september 2006, 18:18:09
Duikteam van Van Amerongen Arnhem
gefotografeert in 2003

m vr gr

Paul v Woerkum

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]