Zeer onrustig na Feyenoord-Ajax - Rotterdam 23-04-2006

Auteur Topic: Zeer onrustig na Feyenoord-Ajax - Rotterdam 23-04-2006  (gelezen 24685 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #30 Gepost op: 23 april 2006, 20:37:56
Nou zeg. En stel rellende feyenoord supporters. Inderdaad de schuld van Ajax....  ::)
Jah... ajax had gewoon met 4-0 moeten verliezen, dan hadden de Feyenoord-supporters zich wel gedragen ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker
Reactie #31 Gepost op: 23 april 2006, 20:45:17
Dit is toch het beste hoor, deze uitslag!    ;D  ;D
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

Cor van Gent

• Forum gebruiker
    • Brandweer Oud-Beijerland
Reactie #32 Gepost op: 23 april 2006, 20:46:42
;D ;D ;D Dat weet ik wel zeker Hansieee ;D ;D ;D
Regio Zuid-Holland-Zuid

Gerco B

• Gast
Reactie #33 Gepost op: 23 april 2006, 21:11:29
en dat weet ik zeker van niet >:( >:( >:(feyenoord is gewoon beter, alleen jammer dat ze deze ene keer verloren!!

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #34 Gepost op: 23 april 2006, 21:13:56
en dat weet ik zeker van niet >:( >:( >:(feyenoord is gewoon beter, ze kunnen heus wel tegen hun verlies,ook de fr-fans
Dat hebben we inderdaad gezien vandaag ::)

Maar het lijkt me verstandig het bij het incident te houden ipv dat iedereen hier zijn voorkeur gaat uiten qua voetbalclub ::) ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Gerco B

• Gast
Reactie #35 Gepost op: 23 april 2006, 21:20:32
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft zondagmiddag 425 Feyenoord-aanhangers aangehouden. Volgens de politie wilden ze niet weg bij een viaduct waar de Ajax-fans nog langs moesten. Ze worden verdacht van verstoring van de openbare orde, samenscholing en openlijke geweldpleging.
Bron: telegraaf

Christian010

• Senior gebruiker
Reactie #36 Gepost op: 23 april 2006, 21:44:29
Jah... ajax had gewoon met 4-0 moeten verliezen, dan hadden de Feyenoord-supporters zich wel gedragen ::)

Dat is wel erg kort door de bocht.
Die ajaxieden werken, ongeacht de uitslag, als een rode lap voor die Feyenoorders.
Ik heb het nu al zo vaak meegemaakt en elke keer, wat de uitslag ook is, wordt de trein met ajaxieden ''uitgezwaaid'' door de Feyenoorders.

Het is wel waar dat als er verloren wordt door Feyenoord dat er een hoop emotie bij vele supporters leeft.

De politie had overigens na de uitslag van donderdagavond, vandaag extra mankracht ingezet, ze hadden  denk ik een vooruitziende blik. ;D

Ferrari_F50

• Gast
Reactie #37 Gepost op: 23 april 2006, 21:45:50
Dat is wel erg kort door de bocht.
Die ajaxieden werken, ongeacht de uitslag, als een rode lap voor die Feyenoorders.
Ik heb het nu al zo vaak meegemaakt en elke keer, wat de uitslag ook is, wordt de trein met ajaxieden ''uitgezwaaid'' door de Feyenoorders.

Het is wel waar dat als er verloren wordt door Feyenoord dat er een hoop emotie bij vele supporters leeft.

De politie had overigens na de uitslag van donderdagavond, vandaag extra mankracht ingezet, ze hadden  denk ik een vooruitziende blik. ;D

De Ajaxieden zitten nog steeds in de kuip, ze zijn bang omdat ze niet weg kunnen  ;D ;D

brw arie

• Senior gebruiker
  • one misson one goal
Reactie #38 Gepost op: 24 april 2006, 02:15:34
foto's op www.mediatv.nl ;)

hey remon

waarom die laaste 2 van die vrouw was daar een bepaalde reden voor ::) ::) ;)

:P :P :P :P
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt

Rémon Duivestein

• Gast
Reactie #39 Gepost op: 24 april 2006, 07:35:50
hey remon

waarom die laaste 2 van die vrouw was daar een bepaalde reden voor ::) ::) ;)

:P :P :P :P

:P

Alles werd mee genomen daar hahaha

En dat ze op de foto staan, tja... Ik had er geen reden voor moet ergens wat van maken  ;)