'Ramptoeristen en Amateurfotografen' toegenomen? (topic helaas gesloten!)

Auteur Topic: 'Ramptoeristen en Amateurfotografen' toegenomen? (topic helaas gesloten!)  (gelezen 38565 keer)

0 gebruikers (en 24 gasten bekijken dit topic.

Martijn de Vries

• Senior gebruiker
Reactie #190 Gepost op: 7 juli 2006, 22:08:16
IK ga ook al ruim een jaar voor de invoering van het p2000 naar incidenten.. toen stonden we met zijn 2e bij een gemiddelde aanrijding als je nu naar een ongeval in Drachten komt op zaterdag middag staan er 7 man met een camera om heen.. waar van het groten deel onder de 16..

maar ik ga ook naar incidenten midden in de nacht en dan valt dat erg me.

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #191 Gepost op: 7 juli 2006, 22:41:56
Eentje die midden in de nacht zijn bed uit gaat voor een OMS  :-X
Bij mij gaat m'n sociaal leven voor (jaaa, had je niet gedacht hè..  :P), maar als je zelfs je nachtrust laat schieten voor een OMS dan zit er echt een steekje bij je los.  :o
343, never forget.

Martijn de Vries

• Senior gebruiker
Reactie #192 Gepost op: 7 juli 2006, 23:41:03
Bij mij gaat m'n sociaal leven voor (jaaa, had je niet gedacht hè..  :P), maar als je zelfs je nachtrust laat schieten voor een OMS dan zit er echt een steekje bij je los.  :o
Voor een OMS kom ik mijn bed ook niet uit...  maar voor een aanrijding en of brand wel.

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #193 Gepost op: 8 juli 2006, 08:17:53
Voor een OMS kom ik mijn bed ook niet uit...  maar voor een aanrijding en of brand wel.
Ik kom helemaal nooit m'n bed uit, want vind je daar van?  ;) Ja 's ochtends om een uur of half 7 wel, als het interessant is dan. Maar wil ik 's nachts m'n bed uit komen moet er wel echt iets aan de hand zijn hoor.  ;)
343, never forget.

Rene112

• Gast
Reactie #194 Gepost op: 8 juli 2006, 09:00:00
Jongens, het is misschien wel leuk om te weten wie waarvoor zijn bed uit wil komen midden in de nacht.... en wie er in elk dorp precies met een camera op een melding afkomen   ;)

Maar dat zijn meer onderwerpen voor het kippenhok!

Dus : graag weer even on topic ;)

René de Caluwé
Moderator

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #195 Gepost op: 8 juli 2006, 09:53:13
Jongens, het is misschien wel leuk om te weten wie waarvoor zijn bed uit wil komen midden in de nacht.... en wie er in elk dorp precies met een camera op een melding afkomen   ;)

Maar dat zijn meer onderwerpen voor het kippenhok!

Dus : graag weer even on topic ;)

René de Caluwé
Moderator

Bij deze http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=13667.new#new

8) 8) 8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

supermario

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #196 Gepost op: 10 juli 2006, 19:34:11
Wat ik de laatste tijd steeds vaker meemaak is dat mensen die langs een ongeval gaan (auto of fiets etc.)
dat ze steeds vaker stoppen of afremmen om met een telefoon even een foto maken :-\.

Leuk voor thuis denk ik hebben ze eindelijk iets om over te praten :P.
Hij die gaat groet u allen.

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #197 Gepost op: 12 juli 2006, 17:46:43
ik stop alleen als het kan, en dan heb ik een echte camera bij me.. echter laatste tijd ben k zo volgeplanned dat ik verdorie afentoe dingen moet afzeggen om te slapen... dus tijd om te stoppen heb k al niet meer. de mcdrive is soms al te veel oponthoud (zelfs itt normaal eten)
maar anders maak ik graag foto's in en om nieuwegein.
Politie Aspirant niveau 4

mrv

• Gast
Reactie #198 Gepost op: 25 juli 2006, 10:26:57
Ramptoeristen en amateurfotografen verpesten het echt voor de professionals.

Hier in Drenthe (is inmiddels in meerdere topics besproken) lopen al geruime tijd enkele 112-piloten de hulpverleners te irriteren.

Ze hebben het nu echt verpest; (zie krantenartikel)

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #199 Gepost op: 25 juli 2006, 11:03:50
waarom persvrijheid in het geding volgens die lui. sorry maar zoals er in het artikel ook staat voegt het tonen van een so/lijk weinig toe aan het geheel, de situatie weergeven is iets anders als tot in detail alles moeten tonen :x
Politie Aspirant niveau 4