20 mei open dag brandweer Best (NB) ivm 75-jarig bestaan

Auteur Topic: 20 mei open dag brandweer Best (NB) ivm 75-jarig bestaan  (gelezen 4831 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112 Brabant.nl

• Senior gebruiker
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Brandweer Best bestaat 75 jaar

BEST - Dit jaar bestaat de brandweer in Best 75 jaar. Dit zal natuurlijk niet onopgemerkt blijven.

Een van de onderdelen van het jubileumprogramma is de organisatie van de landelijke finale van de hoofdklasse brandweerwedstrijden van het Algemeen Brandweer Wedstrijd Comité (ABWC). Dit is de klasse waarin het brandweerkorps van Best al een aantal maal de beste was en natuurlijk zal het korps ook deze keer weer om die plaats strijden.

Open dag

Op 20 mei vindt de Open dag van de brandweer plaats. Op deze dag kunt u zien wat de brandweer doet en welk materieel de brandweer gebruikt. Op deze dag zal de brandweer groots uitpakken met zowel het eigen materiaal maar ook met materieel van collega's uit de regio. Op deze dag zijn ook collega's van de andere hulpdiensten aanwezig met materiaal en stands om u vragen te beantwoorden.

De Open dag is zaterdag 20 mei van 10.00 tot 16.00 uur in en bij de brandweerkazerne aan de Willem de Zwijgerweg. Bij deze bent u alvast van harte uitgenodigd om hier op die dag aanwezig te zijn.

De komende weken zal er op deze pagina meer aandacht zijn voor het jubileum van de brandweer in Best. Zo kunt u binnenkort lezen hoe het is om lid te zijn van de club van vrijwilligers van de brandweer die op elk moment van de dag klaar staan om hulp te bieden als daar om gevraagd wordt. Ook kunt u lezen wat de brandweer nog meer doet naast deze hulp bij incidenten.

Bron: Gemeente Best

Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !

Karim

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 4 mei 2006, 23:22:19
Boel open dag hier in de buurt deze maand.

- zondag 7 mei open dag brandweer Echt,
- 20 mei open dag brandweer Best
- zondag 28 mei open dag brandweer Panningen

7 mei en 28 mei ben ik er in iedergeval bij met 'n ambulance + collega's, en ik denk dat ik eigenlijk ook wel naar die open dag in Best wil.

Nog meer forummers die naar Best gaan de 20ste ?

112 Brabant.nl

• Senior gebruiker
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #2 Gepost op: 4 mei 2006, 23:26:00

Ik ben er uiteraard ;). Waarschijnlijk met enkele collega's.
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !

Karim

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 5 mei 2006, 00:03:51
Heeft brandweer Best geen eigen website met wat meer info toevallig ?

112 Brabant.nl

• Senior gebruiker
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #4 Gepost op: 5 mei 2006, 00:12:21
Heeft brandweer Best geen eigen website met wat meer info toevallig ?

Nee, dit komt van de gemeentelijke website.

Bommie

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 8 mei 2006, 00:03:43
Boel open dag hier in de buurt deze maand.

- zondag 7 mei open dag brandweer Echt,
- 20 mei open dag brandweer Best
- zondag 28 mei open dag brandweer Panningen

7 mei en 28 mei ben ik er in iedergeval bij met 'n ambulance + collega's, en ik denk dat ik eigenlijk ook wel naar die open dag in Best wil.

De opendag in Echt heb ik helaas gemist, maar 28 mei ben ik zeker met Limboke in Panningen te vinden.
En heel meschien ook nog de 20e mei in Best (ligt eraan hoe vermoeid ik ben want dan kom ik uit de nachtdienst), ff bespreken met Limboke want zover is dat ook niet van Maastricht af.

Trouwens leuke sneaky foto van Limboke in Echt heb je gemaakt Karim ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Karim

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 8 mei 2006, 00:15:52
Wij staan in Panningen ook weer met die chevy en die mercedes  ;)

limboke

• Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #7 Gepost op: 9 mei 2006, 10:57:22
weet iemand iets specifiekers wat er te zien is van hulpverlenings diensten.  ;)

limboke

• Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #8 Gepost op: 12 mei 2006, 08:03:35
ik zal er zijn ;)

Bommie

• Gast
Reactie #9 Gepost op: 15 mei 2006, 16:04:51
Ik ook :) :) :) ;)
Dan kom ik wel uit de nachtdienst maar dit wil ik ook niet missen ;)