Als ik met colega's in mijn omgeving praat blijkt wel degelijk dat ze mijn mening delen. De reacties hier op het forum liegen er niet om. Ik kan het dus wel degelijk waar maken.
Fijn dat je dat zelf vind. Of het waar is dat het voor iedere forumbezoeker geldt geloof ik geen hout van.
Ik weet verder niet wat je wil bereiken met je les psygologie, maar ik kan nog altijd heel goed voor mijzelf uimaken wat ik respecteer en wat niet. Daar heb ik jou niet voor nodig.
Dat is belangrijk, dat je dat voor jezelf kunt uitmaken wat je respecteert en wat niet. Daar heb je inderdaad mij niet voor nodig. Je aangevallen voelen daar waar het niet nodig is heb je mij ook niet voor nodig, doe je ook zelf. Vind je dat vervelend dan, een opmerking vanuit mijn mening over je woorden?
Wie zegt dat ik iets wil bereiken, en wie heeft het over een lesje, dat zou jouw woorden. Ik zeg wat ik van jou vind en de manier hoe jij je woorden gebruikt om aan te geven dat GELUKKIG de anderen het met je eens zijn. Heb je dat nodig, steun van anderen, om ergens achter te blijven staan?
Nee toch? Dan maakt het toch ook niet uit of GELUKKIG die anderen op het forum, en hulpverleners, jouw mening delen voor wat betreft jij vond van Henk zijn gedachtengang?
Als ik ze dat ik henk zijn mening respecteer dan is dat zo, geen discussie mogelijk klaar uit.
Alles is mogelijk, ook discussies. Gooi de deur niet dicht met "klaar uit", dat is wel zo makkelijk, vind IK.
Zoals eerder gezegd, ieder zijn mening.
Dat is het enige wat telt.