0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
Via de mail ja, denk dat niet toegestaan is om volledige mail te quoten... is denk ik ook beetje lullig tegenover die 'fotograaf' zelf
Is het niet bij wet verboden om beelden van de slachtoffers te openbaren o.i.d.? Staat mij bij dat mij in mijn begintijd zoiets is verteld.
ik zie links, bloed en rechts zie ik iets wat voor mij niet te identificeren is. Zouden menselijke resten kunnen zijn, maar ook iets anders.
Het betrof een redelijke hoeveelheid bloed dat het slachtoffer verloren was na het ongeval. Gezien ik vrij lang heb gewacht totdat het slachtoffer was opgehaald door de begrafenisondernemer had ik geen zin om het shot niet te gebruiken en daarom koos ik er voor om het bloed te blurren. Afgezien van het bloed waren er absoluut geen andere menselijke resten te vinden.
@WilbertTintel: Vorige maand foto's verkocht van een dodelijk ongeval. Gisterenavond geld ontvangen; leuk zakcentje!
Nu een keer geen foto maar een tweet..Ik zelf vind dit gewoonweg respectloos. Dat een fotograaf zijn geld ermee verdient, kan ik volledig begrijpen. Maar als je dan dergelijke tweets gaat plaatsen, kan ik begrijpen hoe er op een gegeven moment tegen persfotografen aangekeken wordt