Foto's maken voordat de hulpverleners aanwezig zijn....of beeldmatriaal schieten waar bij slachtoffers nog geen hulpverlening te zien is vind ik niet kunnen.......
Of er nu geen hulpverleners zijn, of dat er geen hulpverlening is (ik zie het verschil niet ??) Er is geen situatie waarin hulp geboden kan worden door de fotograaf en ja, dan kan je met je handen in je zakken gaan staan kijken... Te lezen is dat de fotograaf wél wat heeft gedaan en als hij naar mening is het nodige gedaan te hebben wat hij kan doen (er zijn mensen die kunnen er niet tegen!), is hij wat 'eerste hulp' betreft 'klaar'. En wie ben ik om te gaan zeggen, wacht even tot je ook de brandweer kan fotograferen.
Reanimatie foto's vind ik ook niet nieuwswaardig maar daar verschillen meningen nogal in
Foto's van reanimatie('s) zijn ook niet nieuwswaardig. Maar hier is de reanimatie niet hét incident, bij dit incident wordt
o.a. iemand gereanimeerd. Verder zijn er nog 2 slachtoffers en wat voertuigen bij betrokken.
Er had het een en ander anders gekund maar dat heeft niets met jouw betoog te maken (onscherpe foto's enzov., kenteken blurren)