Ik vind ze persoonlijk wel meevallen,
Dit stukje in je reactie valt me op Sem en ik denk dat dat deels door je leeftijd komt.
Als je beseft dat deze mensen ook allemaal een vader/moeder/kind/oom/opa/oma zijn en net als jou (dat neem ik aan) graag hadden willen leven, dan weet je dat deze foto's ook heel veel verdriet in zich hebben. Zeker voor achterblijvers Ik hoop dan maar dat je als bevelvoerder van de jeugd brandweer in Haaksbergen je dit soort zaken nooit echt zullen overkomen.
Natuurlijk is ook dit het echte leven, en als toevoeging of ondersteuning van een nieuwsfeit kan dit meerwaarde hebben.
Het plaatsen van "losse" foto's op internet is iets dat ik met gruwel zie gebeuren. Een foto verspreiden alleen omdat deze "lekker schokkend" is, zegt in mijn ogen veel over de mensen die ze plaatsen. Ik zie ze in mijn omgeving ook rondlopen. Mensen die de meest schokken foto's en filmpjes op hun mobiel hebben staan en dan trost een ander laten zien wat ze gevonden hebben op internet. Dit is een soort amusement dat ik niet begrijp en hopelijk ook nooit ga begrijpen. In mijn ogen zie je hier een verharding van de samenleving en dat vind ik heel erg. Maar weet ook dat het niet te stoppen is.
Dat jij deze foto's op jou leeftijd vind meevallen stemt me verdrietig...
Sorry, dat is mijn mening.
Persoonlijk ken ik je niet, en je moet mijn reactie dan ook niet als aanval beschouwen. Waarschijnlijk ben je een beste vent. Je doet goed werk als jeugd hulpverlener en dat siert je enorm. Dat zou meer jeugd moeten gaan doen. Maar dit soort foto's zie ik helaas te vaak en ik hoop dat mijn reactie je een beetje aan het denken zet.
Succes met je goede werk als hulpverlener.
Theo.