Toch bijzonder dat een discussie in grijstinten door jouw plotseling zwart/wit gemaakt wordt.
Zwart/wit? Er was helemaal geen aanleiding in de laatste berichten van het topic om die discussie er weer bij te halen. Maar het is gewoon een makkelijk argument om hulpverleners weer even terecht te wijzen. Zoals ik al aangaf, dat punt is altijd beslecht in het voordeel van de pers.
Bedoel je deze:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6583566/70d742cb/snapchat_boven_hulpverlenen.html
In dat geval moet je toch even het commentaar van de maker (MnrBrom) lezen.
Goed, dat hij niet kan helpen is dan een argument wat ik begrijp. Maar of je dan gelijk een foto moet maken, en deze op internet moet dumpen..? Dat is precies waar ik op doel in mijn berichten.
Heel fijn dat je je daar van bewust bent. Echter, de meeste mensen op dit forum zijn toch redelijk weldenkend. Anders zitten ze niet op dit forum. Waarom dan zo bombastisch reageren?
Jij ervaart het als bombastisch, dat is een persoonlijke observatie. Ik heb niet de intentie gehad om bombastisch over te komen. Mijn excuses voor het feit dat dit kennelijk wel zo ervaren is door sommigen.
Ik gaf echter al aan dat jij je niet aangesproken hoeft te voelen, en ja de meeste mensen op dit forum zijn redelijk weldenkend. Dat geld dus niet voor iedereen.
En ook weldenkende mensen kunnen af en toe kritisch naar hun eigen optreden kijken.
Het gat mij om een stukje bewustwording en zelfreflectie.