En omdat het BN'ers zijn moet alles maar kunnen? Wat een flauwekul.
De enige reden dat het bericht interessant is, is omdat het een bekende Nederlander is. En dan hoort er dus een foto bij, waar de beste man op te zien is.
Daar zijn ook diverse gerechtelijke uitspraken over. Dus: leer er maar mee leven.
Dat er een bericht over dit ongeluk van Tijs in de media komt kan ik mij voorstellen maar dat kan prima zonder foto.
Kan jij wel vinden, maar dat maak jij niet uit. Dat doet de redactie van het medium wat het bericht (met foto) krijgt aangeboden. Foto stond bijvoorbeeld ook landelijk (pagina 17) in het AD van vanochtend, om maar wat te noemen. De foto komt dus op miljoenen deurmatten terecht.
De moord op Pim Fortuyn is wel van een iets andere categorie, dat is niet te vergelijken met dit ongeluk.
Ik zie dat verschil niet zo. Het zijn beide bekende Nederlanders, die juist vanwege die bekendheid herkenbaar in het nieuws getoond worden. Die die bekendheid en 'exposure' normaliter bewust opzoeken, maar dan ook getoond worden als ze eens een keer pech hebben. Of: als ze een irritante fan een klap verkopen. Of als ze met een slok op achter het stuur gepakt worden. Noem maar op.
Peen