Beste Remco,
Om te beginnen sportief dat je een reactie geeft.
Ik denk dan inderdaad dat wij van mening verschillen omtrent wat wel en niet kan, versus het open vizier en de grote boze wereld.
Alleen bestaat er nog zoiets als, fatsoen, medeleven, de gevolgen, is het verstandig, kan ik het maken ten opzichte van, oftewel de ethiek van een (pers) fotograaf.
Blijkbaar is jullie redactie daar anders denkend in, dan bijv. een site als regio15, die ook een fotoverslag doet, met daar veel meer een oppervlakkig beeld dan een confronterend beeld geeft.
Blijkbaar een redactie die het, laat ik zeggen, anders begrijpt
Zowel op je eigen en of op diverse andere fora's zie je wisselende commentaren voorbij komen over de gemaakte foto's.
Laat ik zeggen dat een laastgenoemde site bij mij (maar dat is persoonlijk) in aanzien enorm is gestegen, omdat men het daar wel door heeft wat wel en niet kan (mijns inziens).
Maar goed wie weet, kan het halen van het aantal bezoekers wel een critirium zijn om dit soort foto's te plaatsen en daar op te scoren.
Gelukkig leven we nog steeds in een vrij land en mogen we o.a. inderdaad bepalen welke site we bezoeken en welke niet.
Met deze laatste reportage, kan ik je vertellen, je site te hebben verbannen en te gaan naar een site welke de ethiek wel begrijpt.
Delta00