Nee met dit soort taal houden we ons forum en de politie geloof waardig. Jongens dit kan je toch niet schrijven. 150 op de A-10 waar je 100 mag met een voertuig van 1,7 ton dat kennelijk geen wegligging heeft. Heel Nederland kan meelezen. Dat je het doet is volgens mij al onverstandig maar dat je het vervolgens nog op een forum durft te zetten getuigt niet echt van nadenkendheid.
Ik heb sterk het idee dat Mike's posting uit zijn verband wordt getrokken. Als een voertuig bij 150km/h daadwerkelijk van de weg afstuitert dan zal hij niet snel aan de politie geleverd worden, denk je wel? Of het comfortabel rijdt dat is een ander verhaal. Niet elk voertuig rijdt even comfortabel bij hoge snelheden, dat is wat anders dan het hebben van een slechte wegligging. Daarnaast zie ik niet in waarom de politie geen 150 mag rijden waar 100 is toegestaan. Zij hebben daar een degelijke opleiding voor gehad en rijden beter dan jij of ik. Als een melding aanleiding geeft tot zo'n snelheid en de situatie het toe laat, wat is er dan nog aan de hand? Heeft hij gezegd op welk tijdstip dit gebeurde, in het spitsuur of midden in de nacht? Stel dat een wegpiraat 170 rijdt, moet de politie die dan maar laten schieten??
Het rijden over de vluchtstrook moest ik ook een paar keer lezen voordat ik ontdekte dat er geen direkte relatie met die 150km/h hoefde te zijn. Misschien is zijn verhaal niet duidelijk genoeg, maar je reageert wel een tikkeltje overdreven hoor...