helm

Auteur Topic: helm  (gelezen 3384 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Bart S

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 28 mei 2006, 20:43:58
Die staat op een van de foto's ernaast. Maar ivm. certificering en verkregen bewijsmateriaal weer niet toegestaan. Het is onvoorstelbaar aan wat voor certificering de VOA medewerkers vandaag de dag moeten voldoen.

Ik geloof je. Toen ik mijn motorrij-opleiding deed waren er twee medewerkers van de VOA die rijlessen volgden op bus en vrachtwagen. Was ik toen ook verbaasd over.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #11 Gepost op: 28 mei 2006, 22:06:45
Die staat op een van de foto's ernaast. Maar ivm. certificering en verkregen bewijsmateriaal weer niet toegestaan. Het is onvoorstelbaar aan wat voor certificering de VOA medewerkers vandaag de dag moeten voldoen.
Die mannen kunnen wel gaan kwartetten... "Mag ik van jou uit de categorie FT-normen de remproef op vochtig wegdek?? en als je die hebt graag ook die op vochtig wegdek in het donker ::)"
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #12 Gepost op: 30 mei 2006, 21:13:30
Die mannen kunnen wel gaan kwartetten... "Mag ik van jou uit de categorie FT-normen de remproef op vochtig wegdek?? en als je die hebt graag ook die op vochtig wegdek in het donker ::)"
;D

Nou de VOA coll. alhier zijn nu bezig met het hoofdstuk "remmen zonder remblokken op een stratencircuit"

Zie hier
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #13 Gepost op: 30 mei 2006, 21:24:30
;D

Nou de VOA coll. alhier zijn nu bezig met het hoofdstuk "remmen zonder remblokken op een stratencircuit"

Zie hier
:-X :-X :-X
Pfft... dat zijn toch dingen die ik niet hoop mee te maken... met 200 km/h niet meer kunnen remmen :-\ boutje vergeten vast te draaien in de pitbox zou mijn conclusie nu zijn... maar gelukkig ben ik geen VOA  ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-