Statement

Auteur Topic: Statement  (gelezen 4314 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 7 juni 2006, 19:41:29
Op de vraag Euthenasie bij kinderen zeg ik voor alsnog Nee. Ik vind dat een kind (tot 18 jaar) niet in staat is om hier zelf over te beslissen.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 7 juni 2006, 19:44:46
Op de vraag Euthenasie bij kinderen zeg ik voor alsnog Nee. Ik vind dat een kind (tot 18 jaar) niet in staat is om hier zelf over te beslissen.
Wat nu als het kind een 'kansloos' bestaan heeft door bijvoorbeeld aangeboren aandoeningen?

Gast

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 7 juni 2006, 19:53:59
Deze reactie is pas kansloos. In plaats van af te wachten gelijk zo'n reactie neer knallen. Jammer, want op deze manier leidt het zeker tot niets.  ::)

Ik reageer op de manier zoals er herhaaldelijk een vraag "neergeknald" wordt.
In mijn ogen is dat kansloos. In jouw ogen is mijn reactie kansloos. Dat mag, je hebt nog gelijk ook. In jouw beleving.
De manier van vraagstelling, zonder boe of bah inhoudelijk reageren op JVO of mij over het waarom en gebaseerd waarop wordt niet geantwoord, is in mijn ogen gelijk een telefonische enquete.

Antwoorden op dit soort vragen, zoals jij nu doet, leidt dat tot iets? Iets waarmee de vraagstelster wat kan? Waarmee ze haar doel bereikt?
En, Gerard, vind jij dat deze manier van enquete-vraagstelling zonder verwijzingen ergens naar, zo uit de losse pols vragen om reacties, op het HV forum past?

7194

• Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 7 juni 2006, 20:06:31
is in mijn ogen gelijk een telefonische enquete.

Antwoorden op dit soort vragen, zoals jij nu doet, leidt dat tot iets? Iets waarmee de vraagstelster wat kan? Waarmee ze haar doel bereikt?
En, Gerard, vind jij dat deze manier van enquete-vraagstelling zonder verwijzingen ergens naar, zo uit de losse pols vragen om reacties, op het HV forum past?

Als je niet wil meewerken aan een telefonische enquete hang je toch ook op? Waarom hier dan mee doorblijven gaan?
Ik weet niet of de vraagstelster hier iets mee kan of dat het tot iets leidt? Zij vraagt ik geef mijn mening en wellicht ontstaat er nog wel een pittige discussie. Daar is het forum oorspronkelijk voor bedoeld. We zijn hier om elkaar te helpen en niet om elkaar even af te zeiken.
En of ik deze manier van enquete-vraagstelling op het forum vind passen? Waarom niet, het halve forum staat er vol mee.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #14 Gepost op: 7 juni 2006, 20:09:38
Wat nu als het kind een 'kansloos' bestaan heeft door bijvoorbeeld aangeboren aandoeningen?
dat dit een ontzettend moeilijk dilema is  :-\
Ik zou zelf die beslissing niet kunnen nemen  :-\

Gast

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 7 juni 2006, 20:10:52
....Zij vraagt ik geef mijn mening ....
Ik ook

... We zijn hier om elkaar te helpen en niet om elkaar even af te zeiken....
Wat in jouw ogen afzeiken is, is dat wellicht niet in de ogen van een ander.

No hard feelings, gewoon lekker zwart wit op de man af vragen hoe en wat kan dan toch ook, of niet dan?

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #16 Gepost op: 7 juni 2006, 20:12:19
en zo daalt de sfeer weer hard naar een nieuw diepte punt  :-\
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Gast

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 7 juni 2006, 20:15:49
Nee hoor, waarom zou de sfeer moeten dalen van een volwassen, open en eerlijke discussie en meningsverschillen?? Ik voel me hartstikke happy!!  ;D

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 7 juni 2006, 20:16:39
Nee hoor, waarom zou de sfeer moeten dalen van een volwassen, open en eerlijke discussie en meningsverschillen?? Ik voel me hartstikke happy!!  ;D

Misschien is de woordkeus niet zo goed?
Nurse powerrrrr

Gast

• Gast
Reactie #19 Gepost op: 7 juni 2006, 20:20:09
Mwoah, vind ik niet, maar dat mag jij best wél vinden hoor.

Maar goed, kennelijk ben ik de enige die zich stoort aan de manier van vraagstelling van de topic openster, wat erachter zit en niet duidelijk is, waarom ze stoïcijns doorvraagt, en kennelijk mag ik niet duidelijk maken dat ik me daaraan ergerde, maar ik mag wel aangesproken worden op dát ik mijn mening daarover geef.

Prima.