Dodelijk ongeval N208 - Haarlem 26-06-2006

Auteur Topic: Dodelijk ongeval N208 - Haarlem 26-06-2006  (gelezen 4291 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ralpje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 396
Reactie #10 Gepost op: 30 juni 2006, 13:22:14
Ik denk dat je hier toch moeilijk doorheen komt met je auto... dus qua veiligheid zit het wel goed ::) ;) alleen inderdaad even opletten en je auto weghalen als de berger eraan komt is misschien een idee ;)

Nou ja, als een onoplettende bestuurder met enig gang die 'dwars' geplaatste politiewagen op de neus raakt (wat niet ondenkelijk is), zal die auto gelanceerd worden richting dat brandweerbusje en dus de bosjes. En laat daar, in die bosjes, nou net die hulpverlening aan de gang zijn :)
Dat is waarschijnlijk waar RR op doelt.


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #11 Gepost op: 30 juni 2006, 19:44:25
Nou ja, als een onoplettende bestuurder met enig gang die 'dwars' geplaatste politiewagen op de neus raakt (wat niet ondenkelijk is), zal die auto gelanceerd worden richting dat brandweerbusje en dus de bosjes. En laat daar, in die bosjes, nou net die hulpverlening aan de gang zijn :)
Dat is waarschijnlijk waar RR op doelt.


Correct,

maar dat doem denken is waarschijnlijk niet rieel volgens menigeen. FF voor de duidelijkheid:

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=2941.0

RR (hoe betrekkelijk is veilig??)
Elke hulpverlening start met communicatie.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #12 Gepost op: 1 juli 2006, 15:43:10
Nou ja, als een onoplettende bestuurder met enig gang die 'dwars' geplaatste politiewagen op de neus raakt (wat niet ondenkelijk is), zal die auto gelanceerd worden richting dat brandweerbusje en dus de bosjes. En laat daar, in die bosjes, nou net die hulpverlening aan de gang zijn :)
Dat is waarschijnlijk waar RR op doelt.

Als ik op de foto in het eerste bericht kijk zit er nog behoorlijk veel ruimte tussen de 4 voertuigen en de ambulance/de collega's in het zijterrein..... als je dan ziet hoe scheef de politieauto staat komt die echt alleen met een 40tons vrachtwagen met 90km/h in de buurt van de hulpverleners volgens mij ;)

Heel erg reëe lijkt het me inderdaad niet... maar ja.. ik ben niet VOA opgeleid... ;)l
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Sander-K

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 370
Reactie #13 Gepost op: 1 juli 2006, 18:47:56
Bedoelen jullie nou dat dit op de foto de enige afzetting is... :o

Op de kruising... enkele 500/600 meter er voor stonden agenten het verkeer te regelen en was een afzetting met politie auto's.

Of bedoelen jullie dit niet...  :D