Beveiligingsvoertuigen met zwaailicht?

Auteur Topic: Beveiligingsvoertuigen met zwaailicht?  (gelezen 35027 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #60 Gepost op: 15 juli 2006, 15:23:46
politie staat er ook niet op, alleen stop en achter op staat stop en volgen.
Om even een klein beetje duidelijkheid te scheppen, het is een zeer groot terrein (binnenterrein 999.000 m2)
Buiten zijn er meerdere (zeer) grote terreinen met eigen stoplichten, meerdere rotondes etc. Voor de bedrijfsbeveiliging is het soms wel nodig om hier bij zwaailicht en sirene te voeren. Het is erg druk, veel vrachtwagens etc.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #61 Gepost op: 15 juli 2006, 16:16:28
uhm.. op privéterrein lijkt t me ook verboden.. ze zijn immers nog steeds BEVEILIGING en geen politie

Op eigen terrein mag je binnen zekere grenzen doen wat je zelf wil. Als ik een blauw zwaailicht plaats op de auto die op de oprit staat, is dat geen probleem. Zolang de auto met zwaailicht maar niet op de openbare weg komt. De oprit kan je denk ik vergelijken met het terrein van de bloemenveiling.

politie staat er ook niet op, alleen stop en achter op staat stop en volgen.

Ik heb geloof ik een keer een foto gezien waar op het ledbordje achter de achterruit POLITIE stond. Kan zijn dat dat veranderd is of ik vergips me ::) ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #62 Gepost op: 15 juli 2006, 16:18:19
Op eigen terrein mag je binnen zekere grenzen doen wat je zelf wil. Als ik een blauw zwaailicht plaats op de auto die op de oprit staat, is dat geen probleem. Zolang de auto met zwaailicht maar niet op de openbare weg komt. De oprit kan je denk ik vergelijken met het terrein van de bloemenveiling.

mjawel maar het voordoen als een officiële hulpdienst lijkt me ook op (eigen en andermans) privéterrein verboden
Politie Aspirant niveau 4

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #63 Gepost op: 15 juli 2006, 16:45:47
Ik heb geloof ik een keer een foto gezien waar op het ledbordje achter de achterruit POLITIE stond. Kan zijn dat dat veranderd is of ik vergips me ::) ;)

je vergist je, er staat stop voor op,

en achterop staat STOP en VOLGEN

Sonic

• Forum gebruiker
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #64 Gepost op: 15 juli 2006, 19:19:00

Maarja als je dan naar de dealer moet of gaat tanken,schroef je toch ook niet die lampen er tijdelijk af ::) ::) ::)

Target77

• Gast
Reactie #65 Gepost op: 16 juli 2006, 00:39:28

Meen mij nog te herinneren dat de Bloemenveiling in Naaldwijk vroeger zelfs een eigen Bedrijfspolitie had, met de daarbij behorende politieauto's.  ;)

Andreej

• Forum gebruiker
Reactie #66 Gepost op: 16 juli 2006, 01:43:48
Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit maar vroeger had de VAM in Wijster (tegenwoordig essent milieu), ook bedrijfspolitie. Deze jongens reden rond in vw transporters inclusief blauwe lampen en groene striping. Overigens reden deze auto's ook wel buiten het terrein van de inrichting rond.

Groet...

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #67 Gepost op: 16 juli 2006, 12:39:52
Ze rijden hier ook gewoon met de lampjes er op naar de snackbar en dergelijke, er word ook geen probleem van gemaakt! Ze worden niet gebruikt buiten het terrein!

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #68 Gepost op: 17 juli 2006, 16:43:55
Er zullen denk ik vast wel afspraken zijn mbt het gebruik van die lampen met de gemeente.

mjawel maar het voordoen als een officiële hulpdienst lijkt me ook op (eigen en andermans) privéterrein verboden

Ik heb niet het idee dat ze zich onterecht voordoen als een officiele hulpdienst. Dat bordje met politie is dus een vergissing van mijn kant. Verder staat er naaar mijn weten alleen beveiliging op de voertuigen.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #69 Gepost op: 17 juli 2006, 22:49:44
Er zullen denk ik vast wel afspraken zijn mbt het gebruik van die lampen met de gemeente.

Ik heb niet het idee dat ze zich onterecht voordoen als een officiele hulpdienst. Dat bordje met politie is dus een vergissing van mijn kant. Verder staat er naaar mijn weten alleen beveiliging op de voertuigen.

dan heb ik niets gezegt... het ging om het voeren van de tekst stop POLITIE waarover ik viel ;)
Politie Aspirant niveau 4