Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 2005324 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

JelZo

• Senior gebruiker
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
Reactie #1030 Gepost op: 2 juli 2011, 15:47:36
Ik weet trouwens ook niet waarvoor hij wordt aangehouden.

Als je goed luistert zou het gaan om het opsteken van zijn middelvinger.

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #1031 Gepost op: 2 juli 2011, 16:01:16
De filmer, Thomas Schlijper, heeft dit in de beschrijving van de film gezet: "Man moet mee naar politiebureau om zijn adresgegevens te checken, maar hij wil niet."
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

TDMdR

• Senior gebruiker
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1032 Gepost op: 2 juli 2011, 20:58:16
Voor wat betreft de boeien: die kun je ook gebruiken om iemand onder controle te krijgen.

Verder zie ik ook geen ULM rijder die zijn kinbandje los heeft gedaan of zijn helm afgedaan heeft. Lekker als de VD je aan je helm pakt... Ook die ULM rijder met een lange lat aan zijn koppel begrijp ik echt niet. Zo'n ding hoort gewoon niet aan je koppel te hangen als je op een motor zit, zit alleen maar in de weg, kans is aanwezig dat ie tussen je spaken komt en als je mocht vallen prikt ie behoorlijk...

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #1033 Gepost op: 2 juli 2011, 21:01:04
Voor wat betreft de boeien: die kun je ook gebruiken om iemand onder controle te krijgen.

Verder zie ik ook geen ULM rijder die zijn kinbandje los heeft gedaan of zijn helm afgedaan heeft. Lekker als de VD je aan je helm pakt... Ook die ULM rijder met een lange lat aan zijn koppel begrijp ik echt niet. Zo'n ding hoort gewoon niet aan je koppel te hangen als je op een motor zit, zit alleen maar in de weg, kans is aanwezig dat ie tussen je spaken komt en als je mocht vallen prikt ie behoorlijk...

Dat was mij ook al opgevallen. Ziet ze heel vaak rijden met dat "onding" aan hun koppel op de ULM in de binnenstad.

Kinbandje los is les nr 1 als je met een VD bezig gaat.

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #1034 Gepost op: 2 juli 2011, 21:59:16
kinband los en handschoenen aan mijn idee.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #1035 Gepost op: 2 juli 2011, 22:12:42
kinband los en handschoenen aan mijn idee.

Ach ken er genoeg binnen mijn regio die zonder handschoenen rijden. :( :(

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1036 Gepost op: 2 juli 2011, 23:54:08
Bedoel je daarmee dat als je de handboeien in je hand heb je iemand onder controle krijgt?
Vanwege de dreiging ermee bedoel je dan, iets anders zou ik niet kunnen bedenken.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1037 Gepost op: 2 juli 2011, 23:55:40
anders zou ik niet kunnen bedenken.

Je kan er pijnprikkels mee toedienen, en ik bedoel niet door te stoten  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1038 Gepost op: 3 juli 2011, 00:00:01
Je kan er pijnprikkels mee toedienen, en ik bedoel niet door te stoten  ;)
Ja maar voor die pijnprikkels die ik ken moet hij/zij dan wel eerst min 1 hand in de boeien hebben.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #1039 Gepost op: 3 juli 2011, 00:21:29
Een stukje van, volgens mij, het programma 'Bij de politie'. Jammer dat ze dit soort programma's niet meer maken. Geeft een goed beeld en zet de politie niet neer als enkel bonnenschrijvers zoals in Wegmisbruikers..   :(

Bij de Politie 1998

Filmpje is geupload door Wies82
Programma van Veronica/RTL

Klopt het dat voor dit soort programma's iig niet meer mag worden meebetaald door binnenlandse zaken? Het programma "Gezocht: Politie" werd in 2008 opgenomen en daar betaalde de politie en binnenlandse zaken voor.

Ik denk dat een programma als dit toch wel veel kijkers kan trekken.  ;)
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.