Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1990382 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #1160 Gepost op: 8 augustus 2011, 22:54:12
Police brutality in Rotterdam - Beukelsdijk

Aanhouding in Rotterdam, let niet op de commentaren, het geschreeuw en de onderschriften.... (filmpje zal binnenkort wel verwijderd worden...)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1161 Gepost op: 8 augustus 2011, 22:59:58
Moest toch wel even lachen om de filmer op 2:20 ;D


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #1162 Gepost op: 8 augustus 2011, 23:01:39
Police brutality in Rotterdam - Beukelsdijk

Aanhouding in Rotterdam, let niet op de commentaren, het geschreeuw en de onderschriften.... (filmpje zal binnenkort wel verwijderd worden...)

Gaat er ruig aan toe. Je komt natuurlijk in het midden van het "hele" verhaal binnen zetten. Heb dan ook geen commentaar over het optreden maar ik bij mijn opvoeding meegekregen: "wie niet luisteren wil, die moet maar voelen".
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1163 Gepost op: 8 augustus 2011, 23:07:52
Police brutality in Rotterdam - Beukelsdijk

Aanhouding in Rotterdam, let niet op de commentaren, het geschreeuw en de onderschriften.... (filmpje zal binnenkort wel verwijderd worden...)
Ik zie niks wat er fout is hier. Gezien de vesten gaan het hier niet om kauwgom spugers. Even wachten
op versterking, gebied van aanhouding veilig maken, vd in de auto en klaar.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Bergnet67

  • Takelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Reactie #1164 Gepost op: 8 augustus 2011, 23:15:22
Volgens mij gingen er meer vd's in de auto.
Opruimen die gassies. ;D


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #1165 Gepost op: 8 augustus 2011, 23:42:46
heeft iemand gereageerd die meldde de desbetreffende motoragent te zijn, hij gaf aan dat hij flink beledigd werd en dat de beledigingen richting zijn vrouw gingen. op +- 40 seconden zou hij door de VD door zijn leren motorjack in zijn arm gebeten worden waar hij nu een wond heeft, waarna hij hem een paar klappen gaf als reactie.

Of dit zo is is dus niet zeker, wel kan je op de video zien dat de VD idd lijkt te bijten rond dat tijdstip
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


KME

  • Gast
Reactie #1166 Gepost op: 8 augustus 2011, 23:49:04
O0 Zo mag ik het vaker zien in NL. Gewoon neermeppen die handel. Heb je er niks te zoeken, opzouten. Niet luisteren? Dan voel je maar.
Voor mij als burger een goed teken dat de politie tegenwoordig feller optreedt. Prima!  O0


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1167 Gepost op: 9 augustus 2011, 01:05:13
Ben ik de enige die dubbele gevoelens bij deze aanhouding heeft?

zeker niet. Nu ben ik een voorstander voor het handhaven van wetten...maar dit gaat m'n gezond verstand te boven. Ik vind dit eng worden...


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #1168 Gepost op: 9 augustus 2011, 18:49:31
O0 Zo mag ik het vaker zien in NL. Gewoon neermeppen die handel. Heb je er niks te zoeken, opzouten. Niet luisteren? Dan voel je maar.
Voor mij als burger een goed teken dat de politie tegenwoordig feller optreedt. Prima!  O0
Volgens mij moeten we dat ook niet willen met z'n allen  :-X  O0
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #1169 Gepost op: 9 augustus 2011, 19:08:45
waarom als je iemand gewoon weg kan duwen moet je die persoon neerschoppen?