Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1990385 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1170 Gepost op: 9 augustus 2011, 19:25:26
waarom als je iemand gewoon weg kan duwen moet je die persoon neerschoppen?

Als er meerdere malen gevraagd wordt om afstand te houden dan moet je afstand houden. Of je dan een trap of een slag (met in Rotterdam de lange lat) krijgt, moet je niet gaan lopen zeuren....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #1171 Gepost op: 9 augustus 2011, 20:03:45
Als er meerdere malen gevraagd bevolen wordt
;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #1172 Gepost op: 9 augustus 2011, 20:03:54
hij zou maar met z'n hoofd op de harde weg komen en een openschedelwond krijgen,  :-X  maarja dat is het risico ook als je niet luisterd

maar ik heb het zelf ook niet kunnen horen in het filmpje wat er aan hem gevraagd/verteld is.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1173 Gepost op: 9 augustus 2011, 20:05:29
hij zou maar met z'n hoofd op de harde weg komen en een openschedelwond krijgen,  :-X  maarja dat is het risico ook als je niet luisterd

maar ik heb het zelf ook niet kunnen horen in het filmpje wat er aan hem gevraagd/verteld is.

Tsja ... Hij zal maar wél door de ''linie'' komen en een agent aanvallen / voor z'n hoofd schoppen .... Heel simpel, oprotten is oprotten en als je niet luisterd mag er geweld gebruikt worden.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #1174 Gepost op: 9 augustus 2011, 20:07:14
Tsja ... Hij zal maar wél door de ''linie'' komen en een agent aanvallen / voor z'n hoofd schoppen .... Heel simpel, oprotten is oprotten en als je niet luisterd mag er geweld gebruikt worden.

Amen, je kan ook een tik voor je hoofd krijgen en dood neer vallen... of een klap met een wapenstok. Voor hetzelfde geld ben je allergisch voor pepperspray en betekend dat je einde. Met alle respect, zolang alles proportioneel was is het eigen schuld dikke bult.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #1175 Gepost op: 9 augustus 2011, 20:19:27
Tsja ... Hij zal maar wél door de ''linie'' komen en een agent aanvallen / voor z'n hoofd schoppen .... Heel simpel, oprotten is oprotten en als je niet luisterd luistert mag er geweld gebruikt worden.

Amen, je kan ook een tik voor je hoofd krijgen en dood neer vallen... of een klap met een wapenstok. Voor hetzelfde geld ben je allergisch voor pepperspray en betekend betekent dat je einde. Met alle respect, zolang alles proportioneel was is het eigen schuld dikke bult.

hij zou maar met z'n hoofd op de harde weg komen en een openschedelwond krijgen,  :-X  maarja dat is het risico ook als je niet luisterd luistert

maar ik heb het zelf ook niet kunnen horen in het filmpje wat er aan hem gevraagd/verteld is.

 998765


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1176 Gepost op: 9 augustus 2011, 21:05:35
Tsja ... Hij zal maar wél door de ''linie'' komen en een agent aanvallen / voor z'n hoofd schoppen ....
Heel simpel, oprotten is oprotten en als je niet luisterd mag er geweld gebruikt worden.

Tja ik heb vroeger ( wat klinkt ik oud ineens ) 2 dingen geleerd.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2 en Wie niet horen wil moet maar voelen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


weetje_hgl

  • geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 456
  • Aub, gebruik geen vaktaal, denk aan mij...;-)
Reactie #1177 Gepost op: 9 augustus 2011, 22:57:20
geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.


KME

  • Gast
Reactie #1178 Gepost op: 10 augustus 2011, 00:01:31
Volgens mij moeten we dat ook niet willen met z'n allen  :-X  O0

Waarom niet? Als men niet luistert, niet ingaat op bevelen of wat dan ook. Het moet natuurlijk niet iets
standaards worden. In dit voorbeeld vind ik (als leek en buitenstaander) dat de politie 'goed' optreedt.


sylvester1986

  • Gast