Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 2005233 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

mike

• Senior gebruiker
Reactie #1230 Gepost op: 15 augustus 2011, 22:07:07
Arrest by Security for Shoplifting

Dit hoort meer bij het topic de politie nog niet op youtube(zijn waarschijnlijk wel onderweg). Professioneel optreden van de beiden beveiligingsbeambten. Vind wel dat de derde man zijn collega''s een beetje in de steek laat.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #1231 Gepost op: 15 augustus 2011, 22:17:54
 Vind wel dat de derde man zijn collega''s een beetje in de steek laat.

Een beetje of een beetje boel. De beste strijder voor geen zak uit, terwijl de dame in kwestie best wel lastig is als je geen geweld mag toepassen.

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #1232 Gepost op: 15 augustus 2011, 22:20:04

Dit hoort meer bij het topic de politie nog niet op youtube(zijn waarschijnlijk wel onderweg). Professioneel optreden van de beiden beveiligingsbeambten. Vind wel dat de derde man zijn collega''s een beetje in de steek laat.
Misschien volgende keer proberen iets sneller naar binnen(?) te gaan? Maargoed, ik weet natuurlijk niet alles. Misschien is er wel een goede reden voor dat ze in eerste instantie buiten blijven staan. Trekt nogal wat publiek op deze manier natuurlijk..  :D Verder vind ik dat ze het goed aanpakken beiden  O0
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Piles

• Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
Reactie #1233 Gepost op: 15 augustus 2011, 22:25:06
Een beetje of een beetje boel. De beste strijder voor geen zak uit, terwijl de dame in kwestie best wel lastig is als je geen geweld mag toepassen.
Hoe zie jij het met 3 man dan? Ze heeft maar 2 armen, dus ieder aan een arm en naar klaar. Ik kan zo niet bedenken wat de 3e dan moet doen eigenlijk?

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #1234 Gepost op: 15 augustus 2011, 22:40:34
Hoe zie jij het met 3 man dan? Ze heeft maar 2 armen, dus ieder aan een arm en naar klaar. Ik kan zo niet bedenken wat de 3e dan moet doen eigenlijk?

Hij hoeft fysiek ook niet perse iets te doen. Wat mij gewoon opvalt is dat hij niet echt bezig is met zijn collega's. Hij staat wat te kletsen met het publiek.
Ik zou als derde man zeggen het wordt te druk met omstanders/publiek we gaan met haar naar binnen waar we een veilige werkplek hebben. Nu doet hij helemaal niks en loopt op een gegeven moment gewoon weg.

Dit alles is natuurlijk puur en alleen gebasseerd op wat ik zie. Ben er immers niet bij geweest.

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Reactie #1235 Gepost op: 15 augustus 2011, 22:42:21
Dit filmpje komt uit 2009 maar vallen dergelijke filmpjes nu ook onder de nieuwe privacy-wet?
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #1236 Gepost op: 15 augustus 2011, 22:45:36
Volgens mij niet. Op de openbare weg mag gewoon gefilmd worden en daar wordt dit toevallig gefilmd. Je kan hoogstens een discussie krijgen over portretrechten etc.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

mike

• Senior gebruiker
Reactie #1237 Gepost op: 15 augustus 2011, 22:48:24
nou in de gaten houden dat lastig publiek zich er niet mee gaat bemoeien(om maar iets te noemen). Rugdekking geven noemen ze dat. In politie termen noemen we dat afschermen.

Piles

• Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
Reactie #1238 Gepost op: 15 augustus 2011, 22:53:45
Hij hoeft fysiek ook niet perse iets te doen. Wat mij gewoon opvalt is dat hij niet echt bezig is met zijn collega's. Hij staat wat te kletsen met het publiek.
Ik zou als derde man zeggen het wordt te druk met omstanders/publiek we gaan met haar naar binnen waar we een veilige werkplek hebben. Nu doet hij helemaal niks en loopt op een gegeven moment gewoon weg.
Duidelijk, was zomaar benieuwd hoe de professionals het anders zouden  ;)

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #1239 Gepost op: 15 augustus 2011, 23:02:01
Duidelijk, was zomaar benieuwd hoe de professionals het anders zouden  ;)
Denk dat als de politie dit zou doen het wel anders was gelopen, maar die mogen dan ook geweld gebruiken. De 2 beveiligers hebben het prima opgelost, behalve dan die ene.