0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.
Een van de mooiste stukjes uit COPS die me altijd zal bijblijven, is een agent die een deel van zijn been moest missen na een ongeluk met een geweer tijdens het jagen, maar deze man "heb daar schijt an" COPS TV Show, Foot Pursuit, Martin County, FLuser: copstv
Vrij heftige situatie in de VS..COPS TV SHOW, Toughest Takedowns, Pierce Couty, WA Season 9copstv
Hmm, mooie strakke actie van de agent van achteren dat hij der 'neerbeukt' enige is, hij is nu verantwoordelijk ervoor dat dat mes in der buik belandde, als zij nu komt te overlijden word meneer agent dan gewoon vervolgt voor moord??
Ik heb wel eens een discussie gezien over deze video, denk op dit forum.De actie is erg riskant, gelukkig valt de vrouw niet bovenop het mes. Dan zou het er een stuk minder uitzien ben ik bang.Gezien we in de COPS sfeer blijven wil ik toch even deze video delen. Ik geloof mijn ogen bijna niet als ik zie hoe men dit in de VS aanpakt.De vrouw in kwestie wil een huurmoordenaar inhuren om haar man om te brengen. De politie zet een undercover agent in als 'hitman' en de vrouw wordt erin geluisd.Compleet met opgezette crime scene en al. Aan het eind van de rit wordt ze geconfronteerd met haar levende man. Erg heftig, zie ik hier niet snel gebeuren Volledige beelden zijn helaas niet meer op youtube te vinden. Gaat om COPS seizon 24 aflevering 3Boynton Beach Police arrest woman in murder for hire plotBeelden van COPS - youtube upload van BBPDMediaRelations