0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.
Die actie van die man op 0:41 is nou niet echt snugger inderdaad.
Tsja wat is snugger, mensen hebben daar totaal geen weet van.
Dat niet is zoals het geleerd wordt en niet de meest veilige manier oké dat is duidelijk.Maar waar ik mij nog meer over verbaasd heb is het interlectueel vermogen van de burgers er omheen.Gewoon zover mogelijk doorrijden tot aan de zwaailichten van de politie auto's, voetgangers c.q. fietsers die gewoon middenop de weg stil blijft staan om op het gemak te kunnen kijken.
Maar waar ik mij nog meer over verbaasd heb is het interlectueel vermogen van de burgers er omheen.Gewoon zover mogelijk doorrijden tot aan de zwaailichten van de politie auto's, voetgangers c.q. fietsers die gewoon middenop de weg stil blijft staan om op het gemak te kunnen kijken.
Wat me trouwens wel opvalt is dat dit volgens mij het eerste filmpje is met de golf variant.
Dit was het eerste filmpje van het nieuwe voertuig van de hondenbrigade politie Rotterdam-Rijnmond:!! PRIMEUR !! PRIO 1 POLITIE HONDENBRIGADE met hevige spoed onderweg naar melding in Rotterdam
Via geenstijl....Politie probeert met koevoet woning in te komen . (later met boemer ) deel 2.
Houd de 2e agent de regenpijp nou vast om ervoor te zorgen dat de muur niet gesloopt wordt?