is het "naar achteren" een vordering? Wat voor straf staat er op het niet opvolgen van zo'n vordering?
Ik kan me ook indenken dat je met het aantal agenten tp en de commotie van de arrestatie in die tuin niet en mass kunt overgaan tot arresteren van dat volk, maar wat zou er voor nodig zijn om het wel te doen? Zou het stelselmatig oppakken van zulk volk dit soort rumoer in de toekomst kunnen verminderen?
Hier in Haaglanden hebben we gelukkig het 'Parate Peloton' lopen in 'vredestunue' van de mE, dus in donkerblauw, met kistjes aan, dragen lange lat etc. Twee busjes PP volstaat om dat vervelende ***volk dat zo hysterisch loopt te doen ff op een afstandje te zetten.
Als 'zou u alstublieft naar achteren willen gaan', 'ik vorder u zich te verwijderen' en 'wegwezen' kennelijk niet voldoende zijn dan resteert slechts de 'lichamelijke' benadering. Dan eens een keer maar niet bang zijn voor escalatie en laten zien dat je als politie niet met je laat sollen en dat jij als politie het gezag bent en niet een stelletje oproerkraaiers die de boel op lopen te n*****.
Wij willen hier in Nederland altijd en eeuwig maar escalatie voorkomen. Daarom laten we over ons heen lopen en verliezen we elk gezag en ontzag.
Dan krijgen mensen - terecht of onterecht - echt het idee dat je met een grote bek en agressie nog ver komt.