Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1989913 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #4220 Gepost op: 27 juli 2013, 16:37:13
Stukje video van mezelf (sorry wat schokkerig, had beetje ingezoomd).

Sinds 1 juli is ingesteld dat auto's hier niet meer langs mogen, althans dat stukje groen (20 meter).

De agente is midden op de weg gaan staan om de automobilisten te attenderen op dit.
Ondanks dit dus als sinds 1 juli is, staat deze agente bij 27 graden (afgelopen dinsdag) gewoon hier.

Ipv van bekeuring(en) uit te schrijven doet zij het op deze manier... hulde!

Aardige Agente


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #4221 Gepost op: 27 juli 2013, 18:27:05
Citaat van: TheBeast link=msg=1186761 date=1374935833
Stukje video van mezelf (sorry wat schokkerig, had beetje ingezoomd).

Sinds 1 juli is ingesteld dat auto's hier niet meer langs mogen, althans dat stukje groen (20 meter).

De agente is midden op de weg gaan staan om de automobilisten te attenderen op dit.
Ondanks dit dus als sinds 1 juli is, staat deze agente bij 27 graden (afgelopen dinsdag) gewoon hier.

Ipv van bekeuring(en) uit te schrijven doet zij het op deze manier... hulde!

Aardige Agente

Inderdaad aardig dat ze dat doet, want het oogt erg vreemd. Midden op een op het oog doorgaande weg een bord dat je er niet door mag. Vreemd... Maar zal vast een goede (bureaucratische/bestuurlijke?) reden voor zijn.


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #4223 Gepost op: 27 juli 2013, 22:57:36
Citaat van: TheBeast link=msg=1186807 date=1374946157
dat zal dit mogelijk enige duidelijkheid geven:

http://www.oogtv.nl/2013/07/nieuwe-situatie-bloemsingel-onduidelijk-en-gevaarlijk/

"Nieuwe situatie Bloemsingel onduidelijk en gevaarlijk"

Alleen jammer dat er niks duidelijk wordt uit het filmpje wat je geplaatst hebt TheBeast.
Ik hoor namelijk geen enkele reden waarom plotseling midden in een op het oog normale straat er ineens over een afstand van welgeteld 20 meter geen verkeer meer mag rijden uitgezonderd bussen en taxi's.

Leuk als je met een vrachtwagen komt aanrijden en er zit een lijnbus achter je en je moet dan gaan straatje keren omdat je er niet meer door mag.
Leg dan dat stuk gelijk na de VOP aan waardoor het een stuk duidelijker is voor iedereen dat je niet verder mag op die weg.

Vraag me niet waarom maar ik heb het idee dat er een aantal beroepszeikerds of milieufetishisten wonen t.h.v. die 20 meter waar een of andere gemeente ambtenaar zijn oren naar heeft laten hangen.
Er lijkt mij geen reden qua verkeersveiligheid aan ten grondslag liggen voor zover ik de wegindeling zie en kan beoordelen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #4224 Gepost op: 28 juli 2013, 00:05:24
zie reactie van één van de personen:"

Volgens mij kan de Vrydemalaan alleen gebruikt worden door ‘bestemmingsverkeer’, namelijk mensen die willen parkeren in de garage onder het CiBoGa-terrein. En natuurlijk de lijnbussen en taxi’s die gebruik maken van de weg, en wel over de busbaan mogen rijden

Maar goed, dan gaan we in op het beleid van de stad Groningen, dat lijkt me iets te veel off-topic.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #4225 Gepost op: 28 juli 2013, 22:50:13
Betrapte zakkenroller/dief beschuldigt politie van diefstal !

Gepubliceerd op 26 jul 2013 BRASIFUNKH

Na 6 pogingen zakkenrollen dat is waargenomen door het zakkenrollersteam (2 pogingen door mij gezien ook !),
en de diefstal (onder toeziend oog van het zakkenrollersteam) van een paar gympen in de H&M werd de graaiboef nadat hij een beveiliger van de H&M op de Nieuwendijk waarschuwde voor een van de leden van het zakkenrollersteam dat hij een winkeldief zou zijn (het moet niet gekker worden!!) vrijdagmiddag 26 Juli 2013 op de Nieuwendijk in de boeien geslagen en afgevoerd naar het politiebureau.

Camera Montage en Copyright :
Frank Buis/RoyalPress Amsterdam.

Dan heb je wel ballen als je een beveiliger aanspreekt dat een lid van het zakkenrollersteam een winkeldief zou zijn terwijl je zelf loopt te jatten.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


AVLS142

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78
Reactie #4226 Gepost op: 30 juli 2013, 12:57:39
Arrestatie zaagmolenstraat deel 2

Waarschuwingsschot @ 01:58


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #4227 Gepost op: 30 juli 2013, 22:10:22
Mooie beelden, deel 3 en 4 inzet van het AT te zien.


Ramon

  • Aspirant N4
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55
Reactie #4228 Gepost op: 1 augustus 2013, 13:16:03
Even een vraagje, de auto's van het AT. Staan die ergens of worden deze ook particulier gebruikt door de desbetreffende AT-ers. Ik meen dat ze binnen een uur geloof ik inzetbaar moeten zijn. Maar moet je dan eerst de auto's van het bureau halen of staan deze gewoon thuis?
Aspirant 2021 - Eenheid Amsterdam


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4229 Gepost op: 1 augustus 2013, 13:17:42
Citaat van: Ramon link=msg=1188114 date=1375355763
Even een vraagje, de auto's van het AT. Staan die ergens of worden deze ook particulier gebruikt door de desbetreffende AT-ers. Ik meen dat ze binnen een uur geloof ik inzetbaar moeten zijn. Maar moet je dan eerst de auto's van het bureau halen of staan deze gewoon thuis?

Goede vraag! Antwoord laten we maar even achterwege....  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !